English

امام جمعه ارومیه:

انقلاب اسلامی معجزه قرن حاضر

انقلاب اسلامی ایران معجزه قرن حاضر می باشد و انقلاب اسلامی از بزرگترین نعمت های خداوند در حق ملت ایران است.

انقلاب اسلامی معجزه قرن حاضر

به گزارش خبرگزاری موج از ارومیه، این هفته حجت الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه گفت: انقلاب اسلامی ایران معجزه قرن حاضر می باشد و انقلاب اسلامی از بزرگترین نعمت های خداوند در حق ملت ایران است که  دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و در رأس آن ها آمریکای جنایت کار با زیر سوال بردن اهداف و آرمان های نظام، سبک زندگی اسلامی و ایجاد بدبینی نسبت به مسئولین نظام و ولایت فقیه همواره درصدد ناامید و دلسرد کردن مردم از تداوم انقلاب اسلامی  هستند و ملت ما باید با بصیرت لازم همواره حافظ و پاسدار اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی باشند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در خصوص تقدیس دوران پهلوی توسط برخی افراد ناآگاه نیز با تاکید بر اینکه به گفته پیامبر اکرم(ص) تقدیس و مدح افراد فاجر موجبات لرزش عرش و خشم خداوند را فراهم می کند بر لزوم بصیرت افزایی جوانان در این زمینه تاکید و تصریح کرد: در دوران حکمت پهلوی فاسدترین افراد در مسند قدرت بودند، لذا وضعیت جامعه کنونی از نظر اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی قابل قیاس با دوران پهلوی نیست.

حجت الاسلام قریشی صبر برمشکلات و سختی ها را از وعده های خداوند برای دستیابی به نصرت الهی خواند و افزود: پیروزی بر مشکلات در صورت صبر بر مصائب از وعده های صادق خداوند متعال است.

وی ادامه داد: یکی از مظاهر صبر حضور با شکوه در راهپیمایی 22 بهمن است که حضور در آن برای همه اقشار جامعه لازم و واجب است.

امام جمعه ارومیه با اشاره بر اینکه نقد امام معصوم  از موارد باطل و نادرست است و فقط غیرمعصوم را می توان مورد نقد علمی و اصولی قرار داد تصریح کرد: مشورت و نظرخواهی از مردم و ایجاد فضای باز همراه با عطوفت برای مطرح شدن سوالات و خواسته های مردم از توصیه های خداوند به پیامبر در قرآن کریم است اما نقد از معصومین(ع) امری باطل است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی همچنین ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه به تشریح کرامات حضرت فاطمه(س) پرداخت و خاطرنشان کرد: حضرت فاطمه(س) از مقام شفاعت در روز قیامت برخوردار است و بر اساس حدیثی از امام صادق(ع) توسل جستن به تسبیحات این حضرت از ملازم عاقبت بخیری در دنیا و آخرت است. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه