English

رئیس مجلس شورای اسلامی ایران:

توسعه صنایع جانبی و تکمیلی کشاورزی می‌تواند بسیاری از مشکلات را برطرف کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی ایران گفت: گسترش صنایع جانبی با کارآفرینی خلاقانه می تواند به حل مشکلات روستایی و کشاورزی منجر شود.

توسعه صنایع جانبی و تکمیلی کشاورزی می‌تواند بسیاری از مشکلات را برطرف کند.

به گزارش خبرگزاری موج، علی لاریجانی در جلسه شورای اداری استان آذربایجان غربی اظهار داشت: دولت‌های غربی هیچ نگاه خوبی به مواضع ایران ندارند اما در مسائل منطقه ای که ایران راه درست را انتخاب کرد و آنها دیدند که مسائل کارشکنانه شان به خطر می‌افتد بنابراین ایران را حامی تروریست نامیدند اما این را می‌گوییم که غربی ها بدانند ایران به دنبال امپراطوری در هیچ یک از خاک کشورهای اسلامی نیست.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: از نظر اقتصادی باید بگوییم که دچار مشکلات کلان هستیم اگرچه رفاه خوبی در کشور به وجود آمده اما اساسا باید بدانیم اکنون باید بر روی چه عناصری کار کنیم تا مشکلات برطرف شود.

وی افزود: مدیران استان آذربایجان غربی دردمندانه به دنبال هموار کردن مشکلات اقتصادی هستند و در این میان این موضوع بسیار مهم است که در بحث‌های کلان کشوری به وفاق برسیم و این در حالی است که عقاید مختلفی نیز بین صاحب نظران وجود دارد اما دولت و مجلس به عنوان دو قوه مهم به دنبال انجام دادن تکالیفشان هستند.

لاریجانی اظهار داشت: دولت فعلی تازه نفس است و از حمایت نمایندگان برخوردار است از این رو باید بیش از پیش به برطرف کردن مشکلات اهتمام بورزد.

وی افزود: ظرفیت استان آذربایجان غربی را در محور توسعه می‌توان به بخش کشاورزی ربط داد بنابراین صنایع مرتبط با این حوزه باید بهبود یابند و توسعه صنایع جانبی و تکمیلی کشاورزی نیز می‌تواند بسیاری از مشکلات را برطرف کند.

لاریجانی اظهار داشت: گسترش صنایع جانبی با کارآفرینی خلاقانه می تواند به حل مشکلات روستایی و کشاورزی منجر شود چراکه اگر مشکلات این چرخه اقتصادی برطرف نشود روستاها خالی از سکنه می‌شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه