English

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بوکان:

انجام نظارت و پایش صدور پروانه کسب در بوکان

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بوکان از انجام نظارت و پایش صدور تعداد 132 فقره پروانه کسب عادی طبق قانون نظام صنفی در ماه گذشته در شهرستان بوکان خبر داد.

انجام نظارت و پایش صدور پروانه کسب در بوکان

به گزارش خبرگزاری موج، حسن عبدی اظهار کرد: طی ماه گذشته نظارت و پایش صدور تعداد 132 فقره پروانه کسب عادی طبق قانون نظام صنفی انجام شد.

وی با اشاره به اینکه در ماه گذشته 540 مورد نظارت و بازرسی در شهرستان بوکان انجام شد تصریح کرد: در این مدت 45 پرونده تشکیل و 52 تخلف به ارزش ریالی 14 میلیون و 997 هزار و 200 ریال کشف شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بوکان با اشاره به اینکه در مرداد ماه امسال 204 مورد بازرسی در حوزه آرد و نان انجام شد بیان کرد: در این رابطه 17 پرونده تشکیل و 17 تخلف نیز به ارزش ریالی هفت میلیون و 665 هزار و 200 کشف شد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در بخش معدن در شهرستان بوکان افزود: در این مدت تعداد 15 مورد بازدید از معادن و مصالح کوهی انجام و از واحد ماسه شویی بازدید به عمل آمد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بوکان با اشاره به اینکه در ماه گذشته بازرسی مشترک به همراه تامین اجتماعی و اتحادیه فرش دستباف به تعداد 407 فقره انجام شد گفت: از سوی دیگر انجام و پیگیری امورات صنفی اتحادیه و تعاونی فرش دستباف و مکاتبات معمول اداری با سازمان و اتحادیه و تعاونی فرش دستباف صورت گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه