English

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی؛

آبرسانی به روستاهای آذربایجان شرقی در دولت سیزدهم کاری بزرگ و بی نظیر است

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی آبرسانی به روستاهای استان را که در دولت سیزدهم آغاز شده کاری بزرگ و بی نظیر قلمداد کرد و گفت: با بهره برداری از مجتمع های آبرسانی روستایی، تعداد روستاهای دارای تنش آبی به طور چشمگیری کاهش می یابد.

آبرسانی به روستاهای آذربایجان شرقی در دولت سیزدهم کاری بزرگ و بی نظیر است
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، تراب محمدی در بازدید از مرکز پایش و راهبری تاسیسات آب این شرکت، اقدامات صورت گرفته در گذر از اوج مصرف آب را بررسی کرد و افزود: شرکت آب و فاضلاب جزو دستگاه‌های خدمت رسان است که وظیفه سنگین و حساسی را برعهده دارد و در جهت بهبود کیفیت و انجام خدمات به مردم باید به روز و آماده باشد.

وی ادامه داد: در راستای تحقق اهداف عالی نظام جمهوری اسلامی ایران و به منظور خدمت رسانی مطلوب تر به مردم، باید به بالاتر از سطح استانداردهای جهانی برسیم.

مدیر عامل آب و فاضلاب استان نیز با تشریح نحوه عملکرد مرکز تله مترینگ این شرکت، اظهار کرد: در این مرکز، شبکه به صورت هوشمند رصد می شود و بکارگیری این سیستم موجب کاهش هدررفت آب در صورت بروز اتفاق در تاسیسات و کاهش هزینه ها می شود.

محمد خانی ادامه داد: با بهره گیری از این سامانه امکان کنترل از راه دور، دریافت اطلاعات کمی و کیفی منابع تامین آب، میزان ذخیره آب و همچنین کنترل خودکار چاه ها و مخازن به صورت متمرکز به وجود آمده است.

وی گفت: شرکت آب و فاضلاب استان با تمهیدات و اقدامات پیش بینی شده در همه حال آماده بوده و در حال خدمت رسانی است تا مردم تابستان سال جاری را بدون افت و یا قطعی آب سپری کنند.

خانی تاکید کرد: افقی جامع برای پروژه های آب و فاضلاب استان در نظر گرفته شده است که با اجرای آن، استان به لحاظ زیرساخت های آب و فاضلاب تضمین و شرایط بهتر خواهد شد.

وی همچنین به آبرسانی به روستاها و هزینه کرد ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریالی برای ساخت مجتمع آبرسانی ستارخان در ورزقان اشاره کرد و گفت: این طرح در شهرستان‌های ورزقان، خداآفرین، کلیبر و هشترود از سال ۱۴۰۰ آغاز شده است و با اتمام آن ۱۷۸ روستا از آب سالم و پایدار برخوردار می شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه