English

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی؛

رویه شهید رحمتی در استان آذربایجان شرقی استمرار می‌یابد

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی گفت: پیگیری جدی مصوبات و تصمیمات، ویژگی بارز شهید رحمتی بود و رویه مدیریتی ایشان با همان ویژگی‌ها در استان استمرار خواهد یافت.

رویه شهید رحمتی در استان آذربایجان شرقی استمرار می‌یابد
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، تراب محمدی در نشست فرمانداران استان، با تسلیت شهادت جمعی از خادمان ملت در سانحه سقوط بالگرد، اظهار کرد: وداع باعظمت مردم تبریز، مراغه و سایر شهرهای کشور با شهدای خدمت، جلوه‌ای از همبستگی و دلدادگی ملت ایران به آرمان‌های انقلاب و شهدا بود.

وی افزود: شهید آیت‌الله آل‌هاشم و شهید رحمتی، لنگر وحدت و همدلی در استان بودند و فقدان این عزیزان خسارت سنگینی برای همه ما بود.

وی پیگیری جدی مصوبات و تصمیمات را ویژگی بارز شهید دکتر رحمتی عنوان کرد و گفت: پیگیری تصمیمات تا زمان حصول به نتیجه، حلقه مفقوده مدیریت در کشور و استان است و براین اساس با دستور دکتر رحمتی یک گروه پیگیری در استانداری تشکیل شده بود.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی افزود: فعالیت این گروه با همان کیفیت مدنظر دکتر رحمتی در استان ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیر، گفت: اکنون بهترین زمان فصل کاری و اجرای پروژه‌های عمرانی است و متوقف کردن کارها با این بهانه که دولت تغییر خواهد کرد، از نظر شرعی و عرفی و قانونی پذیرفتنی نیست.

وی با بیان اینکه تا زمان برگزاری انتخابات، هیچ تغییر مدیریتی در سطح فرمانداری‌ها نخواهیم داشت، افزود: فرمانداران باید با پرهیز از هرگونه سستی و با فعالیت شبانه‌روزی، کارها را با جدیت به پیش ببرند و برگزاری انتخابات نباید کارهای جاری شهرستان‌ها را تحت تاثیر قرار دهد.

محمدی درخصوص برگزاری انتخابات ریاست جمهوری نیز گفت: انتخابات در حال حاضر مهم‌ترین پروژه کشور و استان است که فرایند اجرایی آن از شنبه هفته آینده آغاز می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی نیز با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای خدمت به‌ویژه شهید دکتر رحمتی، گفت: امیدواریم شیوه مدیریتی ایشان به عنوان یک شیوه جدید در استان استمرار یابد و در توسعه استان نقش‌آفرینی کند.

جبارعلی ذاکری بیان کرد: بخشی از پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام استان در سایه پیگیری جدی دکتر رحمتی، در مدت زمان کوتاهی قابل اتمام است و باید برای بهره‌برداری از این پروژه‌ها به عنوان کارنامه دولت سیزدهم، اهتمام جدی داشته باشیم.

وی، آزادراه تبریز- مرند و مراغه- هشترود، کمربندی ایلخچی، سد گرمی‌چای، تصفیه‌خانه‌های جلفا، هادی‌شهر و مرند و پروژه‌های نهضت ملی مسکن را ازجمله این پروژه‌ها برشمرد و گفت: تاکید بر اتمام این پروژه‌ها به معنی افتتاح نیمه‌تمام آنها نیست، بلکه تاکید بر پیگیری جدی عملیات اجرایی و جذب اعتبارات لازم است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه