English

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی؛

وظیفه داریم راه شهید جمهور را ادامه دهیم

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی گفت: ما وظیفه داریم تا تمام خدمات و تعهدات دولت سیزدهم را با جدیت و محکم‌تر از پیش ادامه دهیم تا راه شهید جمهور ادامه یابد.

وظیفه داریم راه شهید جمهور را ادامه دهیم
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، تراب محمدی روز شنبه در نشست شورای مسکن استان با اشاره به اهمیت ویژه حوزه مسکن و تاکید ویژه رئیس جمهور شهید بر این حوزه، اظهار کرد: باید با یک برنامه جدی و ویژه تامین مسکن حمایتی و تداوم برنامه‌های این حوزه در دستور کار دستگاه های مرتبط قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور استانداری آذربایجان شرقی نیز در این نشست تاکید کرد: برنامه های استان در حوزه نهضت ملی مسکن با همان روال قبل البته با اهتمام و جدیت پیش می‌رود و مصمم هستیم تا تعهدات مان را به نحو احسن در استان به پایان برسانیم.

جبارعلی ذاکری افزود: مسئولیت، تعهدات و اهداف شهدای راه خدمت امروز بر عهده ماست و بر همین اساس دستگاه‌های مرتبط با حوزه نهضت ملی مسکن از جمله اداره کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و شرکت عمران شهر جدید سهند و سایر مدیران و دستگاه‌های مرتبط باید در اسرع وقت و با تعامل و همدلی جهت تحویل قطعه زمین های جوانی جمعیت، واحد های نهضت ملی و مسکن روستایی برنامه ریزی کنند.

سید احمد موسوی، مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز در پایان این نشست گفت: امروز بزرگترین کار برای تسلی خاطر خودمان و جامعه، پیگیری مجدانه اهداف شهیدان خدمت است و همگی باید در راه تحقق اهداف و آرمان های شهدای خدمت به ویژه شهید آیت الله رئیسی تلاش کنیم و ما نیز تا آخرین روز خدمت جهت تحقق ساخت مسکن ویژه اقشار کم برخوردار که از اهداف مهم دولت مردمی سیزدهم و از تاکیدات ویژه رئیس جمهور شهید بود، پای کار خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه