English

رئیس دانشگاه تبریز:

وزارت دفاع، پیشگام و سرآمد توسعه ارتباط صنعت و دانشگاه است

رئیس دانشگاه تبریز گفت: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح پیشگام و سرآمد توسعه ارتباط صنعت و دانشگاه است.

وزارت دفاع، پیشگام و سرآمد توسعه ارتباط صنعت و دانشگاه است
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، صفر نصراله‌زاده در نشست مشترک با معاون پژوهشی و نوآوری سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح، با تاکید بر اینکه دانشگاه تبریز همکاری خوبی با وزارت دفاع در حوزه‌های مختلف داشته است، اظهار کرد: این همکاری‌های نزدیک باید همچنان برای رفع نیازمندی‌های کشورمان و با توجه به ظرفیت‌های این دانشگاه ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: دانشگاه تبریز یکی از دانشگاه‌های بزرگ و تاثیرگذار در کشور، منطقه و جهان است و باید از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های این دانشگاه برای رشد، ارتقاء و بالندگی کشورمان در بخش‌های مختلف استفاده شود و از جمله موضوعاتی که می‌توان از ظرفیت دانشگاه در موضوعاتی چون امنیت غذایی، هوش مصنوعی، موتورهای دیزلی، جغرافیا و ... استفاده کرد.

نصراله‌زاده تاکید کرد: ما برای حل مشکلات و نیازهای کشور باید بخشی‌نگری را کنار گذاشته و با شبکه‌سازی، کار تیمی و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات دانشگاه‌های کشور در توسعه و رشد کشور تلاش کنیم و وزارت دفاع نیز به‌خاطر اعتقاد، ایمان و اراده‌ای که دارد، همواره پیشگام و سرآمد توسعه ارتباط صنعت و دانشگاه بوده است.

رئیس دانشگاه تبریز در خاتمه یادآور شد: دانشگاه تبریز با توجه به امکانات و ظرفیت‌هایی که در بخش‌های مختلف از جمله مهندسی مکانیک، عمران، جغرافیا، کشاورزی، برق و کامپیوتر دارد، آماده‌ی توسعه‌ی هرگونه همکاری مشترک با سازمان‌ها، وزارتخانه‌ها و به خصوص وزارت دفاع است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه