English

رئیس عقیدتی - سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش؛

اخلاص و ولایتمداری شهید صیاد شیرازی زبانزد بود

رئیس عقیدتی - سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش گفت: شهید صیاد از فرماندهان اسوه انقلاب اسلامی است که اخلاص و ولایتمداری‌اش زبانزد بود.

اخلاص و ولایتمداری شهید صیاد شیرازی زبانزد بود
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، حجت‌الاسلام ذوالفقار جبرائیلی امروز در مراسم گرامیداشت بیست‌وپنجمین سالگرد شهادت شهید صیاد شیرازی، اظهار کرد: شهید صیاد شیرازی یکی از فرماندهان اسوه و نمونه انقلاب و نظام اسلامی است که اخلاص و ولایتمداری ایشان زبانزد عام و خاص بوده است.

وی با بیان اینکه شهید صیاد از فرماندهان نخبه و با استعداد جمهوری اسلامی بود، ادامه داد: سردار سرزمین‌های داغ خوزستان و گردنه‌های برافراشته کردستان زمانی که خناسان زمان تلاش داشتند بین نیروهای ارتش و سپاه اختلاف‌افکنی کنند، با سعه صدر و ایثار خود و با ایجاد وحدت و انسجام بین دو بال نیروهای مسلح توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.

رئیس عقیدتی - سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران فکر می‌کنند با شهادت افرادی مانند شهید صیاد، شهید سلیمانی و شهید زاهدی می‌توانند انقلاب اسلامی و محور مقاومت را با مشکل روبه‌رو کنند، غافل از آنکه با شهادت این عزیزان نه‌تنها هیچ تاثیری در عزم و اراده مبارزه با مستکبران ایجاد نخواهد شد، بلکه بیشتر از همیشه رزمندگان اسلام برای نابودی استکبار جهانی هم‌پیمان می‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه