English

کمک ۳۵ میلیارد تومانی مردم تبریز در جشن گلریزان

مردم نوع دوست، خیر و مؤمن کلانشهر تبریز در جریان برگزاری بیست یکمین جشن گلریزان این شهر در ماه مبارک رمضان با اهدای ۳۵ میلیارد و پانصد میلیون تومان زمینه‌ساز آزادی تعدادی از زندانیان جرایم غیرعمد شدند.

کمک ۳۵ میلیارد تومانی مردم تبریز در جشن گلریزان
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، بیست و یکمین جشن گلریزان در تالار پتروشیمی تبریز و با حضور اقشار مختلف، خیران و نیز امام جمعه تبریز، استاندار آذربایجان شرقی، رئیس کل دادگستری، رئیس هیات امناء ستاد دیه کشور، دادستان آذربایجان شرقی و سایر مسئولین برگزار شد.

مدیر ستاد دیه آذربایجان شرقی در این خصوص اظهار کرد: در این جشن کمترین مبلغ ۱۰ هزار تومان و بیشترین مبلغ ۵ میلیارد تومان برای آزادی زندانیان غیرعمد اهدا شد

رسول تقی پور با بیان اینکه هم اکنون تعداد ۲۵۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد آذربایجان شرقی چشم انتظار کمک و مساعدت‌های مالی مردم برای آزادی هستند، میزان بدهی این تعداد از زندانیان را ۴۰۰ میلیارد تومان اعلام و اضافه کرد: در صورت تامین ۴۰ میلیارد تومان، زمینه آزادی این تعداد از زندانیان فراهم می‌شود.

وی از آزادی تعداد ۷۰۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد آذربایجان شرقی در سال گذشته خبر داد و گفت: بدهی این افراد بالغ بر ۸۲۴ میلیارد تومان بود که ستاد دیه استان ۳۸ میلیارد تومان برای آزادی این تعداد پرداخت نموده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه