English

دیدار دانش‌آموزان نخبه رای اولی با استاندار آذربایجان شرقی

دانش آموزان نخبه رای اولی بسیج دانش‌آموزی استان با استاندار آذربایجان شرقی، دیدار کردند.

دیدار دانش‌آموزان نخبه رای اولی با استاندار آذربایجان شرقی
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، مالک رحمتی در دیدار دانش‌آموزان نخبه بسیج دانش‌آموزی استان، اظهار کرد: طرح پرسش و سوال از ویژگی‌های یک جوان است و دانش‌آموزان و نخبگان باید به مرحله‌ای برسند که هر فعلی را با سوال، جواب و اقناع انجام دهند.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: اگر جوانی برای سوال خود جوابی پیدا نکند، موج او را خواهد برد، اما اگر طرح سوال کرد و برای آن جوابی یافت و اقناع شد، در مسیری که برایش طراحی شده است، موفق خواهد شد.

نماینده عالی دولت در آذربایجان شرقی ادامه داد: جوان یعنی زندگی و هر فرد در سه مرحله از دوران زندگی خود دست به انتخاب‌های مهم می زند که عبارت از زندگی شخصی، زندگی خانوادگی و زندگی اجتماعی است.

رحمتی خطاب به حاضرین در جمع تاکید کرد: اگر نمی توانید برای چراها جواب داشته باشید، پرس و جو کنید و پاسخ اقناع کننده برای آن پیدا کنید تا بتوانید به انسان موفقی تبدیل شوید.

وی گفت: در زندگی باید سبک و روش انتخاب کردن را بیاموزید تا بتوانید انتخاب‌های درستی داشته باشید.

شما باید در زندگی شخصی و خانوادگی خود دست به انتخاب‌های آگاهانه، با مطالعه و همراه با پرسشگری بزنید تا انسان‌های موفقی شوید.

رحمتی ادامه داد: اگر در جوانی، انتخاب‌گری و نحوه انتخاب را درست انجام دهید، در زندگی شخصی و خانوادگی و به طریق اولی در زندگی اجتماعی و جامعه مدنی به موفقیت خواهید رسید و این مسیر باید از زمان ورود به مدرسه شروع شود.

وی تاکید کرد: با وجود اختلاف نظر در تعریف موفقیت، همه جوانان به دنبال موفقیت در زندگی خود و در حوزه‌های مختلف هستند و چیزی که در این زمان به شما کمک خواهد کرد تا به اهداف خود برسید، مطالعه هدفمند است.

استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: اگر می خواهید در زندگی شخصی، خانوادگی یا اجتماعی اهل انتخاب‌های صحیح باشید، باید به خود ارزش بدهید و مسیر انتخاب گری را بشناسید؛ اگر در وجود انسان دغدغه‌مندی، آرمان گرایی، رویا و اهداف بلند نباشد، موفق نخواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه