English

همزمان با شب سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران؛

طنین الله اکبر و نورافشانی از ۲۰ نقطه شهر تبریز

همزمان با شب سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ندای الله اکبر از جای جای تبریز طنین انداز و همزمان نورافشانی آسمان این شهر امشب از ۲۰ نقطه انجام می شود.

طنین الله اکبر و نورافشانی از ۲۰ نقطه شهر تبریز
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در بیانیه‌ای از مردم ولایتمدار استان خواست شنبه ۲۱ بهمن ماه ندای الله اکبر خود را در سراسر استان طنین انداز کنند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی اعلام کرد: شب ۲۲ بهمن یادآور طنین بانگ تکبیر ملت فداکار و همیشه در صحنه ایران است که برای شکستن حکومت نظامی ننگین ستمشاهی در خیابان‌ها و پشت بام‌ها حضور یافته و با سر دادن ندای الله اکبر توطئه دشمنان را خنثی کرده و به برکت این شعار انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.

بر این اساس به پاس قدردانی از حماسه آفرینی و حضور در صحنه ملت ایران اسلامی و به یاد آن روزهای خاطره انگیز و حماسه ساز از مردم فهیم استان آذربایجان شرقی به ویژه جوانان و موذنان عزیز دعوت می‌شود در ساعت ۹ شب ۲۱ بهمن همزمان با شب عید انقلاب اسلامی با حضور نورانی در پشت بام‌ها و خیابان‌ها و میادین بار دیگر با گلبانگ تکبیر که رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود لرزه بر اندام شیطان بزرگ آمریکا و همدستان آن بیاندازند و برای ادامه راه حضرت امام (ره) و شهیدان عزیز تاکید کنند.

همچنین همزمان مراسم نور افشانی در ۲۰ نقطه شهر تبریز اجرا خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه