English

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی اعلام کرد:

میزبانی تبریز از ۱۲ کشور خارجی در مسابقات جهانی کشتی پهلوانی

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: تبریز از ۱۲ کشور خارجی در مسابقات جهانی کشتی پهلوانی میزبانی خواهد کرد.

میزبانی تبریز از ۱۲ کشور خارجی در مسابقات جهانی کشتی پهلوانی

حبیب ستوده نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج آذربایجان شرقی در خصوص روند برگزاری این رویداد جهانی در تبریز اظهار کرد: این مسابقات روزهای های نوزدهم و بیستم بهمن ماه سال جاری و به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر با حضور ۱۴ تیم داخلی و خارجی برگزار می شود.

وی افزود: ۹۵ ورزشکار و کادر فنی از کشورهای گرجستان، ازبکستان، آذربایجان، روسیه، ترکیه، جمهوری خود مختار آکجارا گرجستان، مولداوی، هندوستان، رومانی، افغانستان، تاجیکستان، پاکستان و تیم های ملی ایران الف و ب در این مسابقات حضور خواهند یافت و با هم به رقابت خواهند پرداخت.

ستوده نژاد خاطرنشان کرد: وزیر ورزش و جوانان، معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، سردار باران چشمه رئیس فدراسیون ورزش پهلوانی و زورخانه ای و از خارج کشور هم افرادی همچون ابراهیم اوستک رئیس شاخه کشتی سنتی اتحادیه جهانی کشتی و رئیس فدراسیون کشتی پهلوانی ترکیه و جمعی از مسئولین استانی و کشوری مهمان ویژه این مسابقات خواهند بود.

وی اضافه کرد: این رقابت ها در ۶ وزن برگزار می شود و در پایان مسابقات بازوبند پهلوانی توسط وزیر ورزش و جوانان به بازوی قهرمان این مسابقات بسته خواهد شد.

لازم به ذکر است که این رقابت ها به صورت زنده از شبکه سه و شبکه ورزش به صورت زنده پخش خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه