English

رییس شورای اسلامی شهر تبریز؛

تعرفه عوارض محلی شهرداری تبریز مبنای اخذ مبالغ دریافتی از مردم است

رییس شورای اسلامی شهر تبریز بر ضرورت اخذ مبالغ دریافتی از شهروندان بر اساس تعرفه عوارض محلی شهرداری تاکید کرد.

تعرفه عوارض محلی شهرداری تبریز مبنای اخذ مبالغ دریافتی از مردم است
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، شهرام دبیری در جریان برگزاری یکصدو هفتاد و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: شهرداری تبریز مبنای دریافتی‌های خود از شهروندان را تعرفه عوارض محلی مصوب قرار دهد و خارج از ضوابط هیچ مبلغی دریافت نشود. 

وی همچنین تدوین و ارائه به موقع لایحه برنامه و بودجه پیشنهادی شهرداری تبریز برای سال آینده را نقطه عطف تسریع اجرای پروژه‌های سال ۱۴۰۳ عنوان کرد و افزود: پیشنهاد می‌کنم بررسی در صحن علنی آغاز شود و فرصتی نیز به کمیسوین‌ها داده شود تا نظر تخصصی خود را اعلام کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر، اظهار کرد: امیدوارم با اتکا به آرمان‌های انقلاب اسلامی بتوانیم ایرانی مقتدر آباد و سربلند بسازیم.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز ضمن تبریک عید بزرگ مبعث، به مسلمانان جهان گفت: مبعث آغاز راه رستگاری و طلوع تابنده مهر عدالت و هدایت است.

عضو شورای شهر تبریز در مورد بودجه سال آینده شهرداری تبریز که ۳۰ هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده است، اذعان کرد: باید از مجموعه شهرداری و شخص شهردار تبریز که در مورد مسائل مالی تلاش بیشتری داشته و توانستند بودجه امسال را تحقق بخشند که تحقق تاریخی شد قدردانی کنم.

رسول برگی در تشریح این خبر اعلام کرد: سال آینده بودجه شهرداری تبریز ۳۰ هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری ارومیه سه‌هزار و پانصد میلیارد تومان بودجه سال جاری داشته که با تحقق آن کاری نداریم و سال آینده ۴هزار و ۵۰۰ شده است.

وی افزود: اردبیل امسال آینده ۳هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بودجه تنظیم کرده و همچنین همدان ۴‌هزار میلیارد تومان بودجه پیش‌بینی شده و قزوین چهار هزار و ۱۰۰میلیارد بودجه پیش‌بینی کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه