English

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی اعلام کرد:

ایجاد بستری مناسب برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی مجلس

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی از ایجاد بستری مناسب برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی مجلس خبر داد.

ایجاد بستری مناسب برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی مجلس
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، تراب محمدی در مراسم تکریم استادان دانشگاه‌های آذربایجان شرقی، با اشاره به قانون جدید انتخابات و ایجاد تغییرات در برخی مفاد، اظهار کرد: هیچ گروه یا حزبی بدون اخذ مجوزهای لازم نمی‌توانند لیست حمایتی ارائه دهند.

وی به ایجاد بستری مناسب برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی اشاره و اظهار کرد: در این رابطه نیز فرصت‌های خوبی پیش بینی شده است تا تمامی داوطلبان به مدت ۲۰ دقیقه در حوزه‌های انتخابیه خود از طریق شبکه‌های اختصاصی سیما، برنامه‌های خودشان را ارائه دهند و با مردم سخن بگویند.

محمدی برگزاری انتخابات آینده را به لحاظ داخلی و بین المللی بسیار مهم دانست و با بیان اینکه حرکت‌های خوبی از طرف دولت برای برگزاری انتخابات سالم انجام گرفته است و دولت با تمام توان پای کار انتخابات است، یادآور شد: برای تحقق منویات مقام معظم رهبری، در آذربایجان شرقی داوطلبانی از تمام سلایق سیاسی و اجتماعی برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی تأیید شده اند و هدف ما تنها صیانت از حق الناس و پر شور کردن انتخابات است.

وی توصیه‌ها و فرمایشات رهبری در مورد انتخابات را بسیار مهم خواند و گفت: ایشان چهار راهبرد مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت را مورد تاکید قرار دادند و تمام دست اندرکاران اعم از عوامل اجرایی و نظارتی باید تمام تلاش خود را در این جهت انجام دهند.

محمدی حضور حداکثری در انتخابات را موجب ایجاد تحول و حضور حداقلی را مایه خدشه دار شدن قدرت جمهوری اسلامی خواند و با بیان اینکه حضور استادان دانشگاه و تشویق و ترغیب آنها تأثیر بسزایی در اجرای این انتخابات دارد، ابراز امیدواری کرد در روز یازده اسفند ماه شاهد برگزاری انتخابات سالم و پرشور باشیم.

وی ادامه داد: از آنجایی که استادان دانشگاه‌های آذربایجان شرقی پایبند و معتقد به انقلاب اسلامی هستند، باید دانشجویان و خانواده‌هایشان را به شرکت در این انتخابات تشویق کنند، چون در هر صورت این انتخابات برگزار خواهد شد و چه بهتر که با شور و نشاط به اتمام برسد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی از استادان دانشگاه به عنوان گروه‌های مرجع جامعه یاد کرد که نقش اساسی در شکل گیری اخلاق و رفتار دانشجویان دارند.

محمدی تاکید کرد: استادانی که علاوه بر آموزش، شیوه درست زندگی کردن را به شاگردان خود یاد می‌دهند همیشه در ذهن‌ها باقی می‌مانند و این موضوعی است که باید به آن اهمیت ویژه ای قائل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه