English

سه هزار میلیارد ریال اعتبار برای آزاد راه تبریز- صوفیان تامین شد

توافقنامه اعطای سه هزار میلیارد ریال وام مصوب سفر رییس جمهور به آذربایجان شرقی برای آزادراه تبریز- صوفیان توسط کنسرسیوم بانک های مسکن و ملت در جلسه امروزمعاونت هماهنگی امور عمرانی است.

سه هزار میلیارد ریال اعتبار برای آزاد راه تبریز- صوفیان تامین شد
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، جبارعلی ذاکری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در جمع خبرنگاران گفت: با اعطای این وام، خط برگشت مرحله اول آزادراه تبریز- بازرگان، حد فاصل تبریز تا بزرگراه صوفیان- شبستر تکمیل می‌شود.

 ذاکری افزود: تاکنون برای احداث این آزاد راه ۲۴ کیلومتری ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با تاکید بر اهمیت پروژه آزاد راه تبریز- صوفیان گفت: این پروژه برای مردم استان آذربایجان شرقی امید بخش است و با توجه به ترافیک مسیر تبریز- صوفیان، می‌تواند گره گشای این معضل نیز باشد.

ذاکری تشریح کرد: بانک‌های عامل دخیل در این پروژه با همراهی تمام در راستای تأمین مالی آن همکاری دارند و امیدواریم هر چه سریع‌تر نسبت به تخصیص بقیه اعتبارات لازم اقدام کنند.

وی با اشاره به اختصاص ۶ هزار میلیارد ریال برای این طرح در سفر آیت الله رئیسی به استان ادامه داد: این آزاد راه بخشی از مسیر بین المللی بزرگراه یک آسیا است که از کشور ژاپن آغاز و با گذر از ایران و ترکیه در کشور بلغارستان به اتمام می‌رسد.

در این جلسه در خصوص مکان یابی ایستگاه‌ها و پایگاه‌های امداد و نجات، انتظامی و خدماتی در مسیر آزادراه تبریز- صوفیان نیز تصمیم گیری شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه