English

معاون سیاسی وزیر کشور:

تا بهبودی کامل استاندار آذربایجان شرقی، معاون سیاسی امور را پیش می‌برد

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: تا بهبودی کامل استاندار، آقای تراب محمدی به عنوان معاون سیاسی استاندار از موضع تمشیت و پیگیری امور، کارها را با هماهنگی سایر معاونین پیش ببرند.

تا بهبودی کامل استاندار آذربایجان شرقی، معاون سیاسی امور را پیش می‌برد
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، محمد تقی شاهچراغی طی سفر خود به تبریز در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه(س) و شهادت شهید سلیمانی، گفت: پس از باخبر شدن از کسالت استاندار آذربایجان شرقی بنابر دستور وزیر کشور قرار شد طی سفری جویای احوال ایشان باشیم که وضعیت عمومی وی نسبت به روز گذشته بهتر است.

وی ادامه داد: پزشکان معالج و رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز وضعیت وی را تشریح کردند بنابراین آقای خرّم همچنان استاندار آذربایجان شرقی است و امیدواریم کسالت هر چه سریع‌تر برطرف شود.

وی با بیان اینکه جلسه‌ای با فرمانداران و معاونین استانداری برگزار شد که در آن به اوضاع استان، اقدامات و شرایط انتخابات پرداخته شد، افزود: مقرر شد تا زمانی که استاندار در بیمارستان هستند امور استانداری با مسئولیت همه‌ی فرمانداران و بخشداران، هر شخص در حوزه‌ی خودش کارها را پیگیری کنند چرا که هر معاونتی وظیفه‌ای دارد که باید آن را به نحو احسن انجام دهد.

شاهچراغی اذعان کرد: توفیقات خوبی در دولت سیزدهم در آذربایجان شرقی رقم خورده که امیدواریم کسالت استاندار هم برطرف شود تا با قوت این مسیر طی شده و وی نیز با صحت و سلامتی به وظایفی که دارند، عمل کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه