English

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی:

۴ هزار و ۴۰۱ پایش زمستانه مصارف گاز در آذرماه رقم خورده است

از آغاز طرح پایش مصارف ادارات و سازمان های دولتی استان آذربایجان شرقی از ابتدای آذرماه، 4 هزار و 401 پایش زمستانه مصارف گاز رقم خورده است.

۴ هزار و ۴۰۱ پایش زمستانه مصارف گاز در آذرماه رقم خورده است
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، نادر کمالی در این خصوص اظهار کرد: در ماه جاری با ۴ هزار و ۴۰۱ پایش، ۴۴ اخطار عدم رعایت الزامات مصرف بهینه صادر شده است.

وی با اشاره به چک لیست ارزیابی مصرف بهینه گاز در ادارات و سازمان ها اظهار داشت: مهم ترین آیتم موردبررسی رعایت دمای رفاه یا ۱۸ تا ۲۱ درجه در فضای ادارات بوده و بازرسین این شرکت در این طرح به صورت منظم و شبانه روزی با مراجعه به ادارات، سازمان‌ها، نهاد‌های دولتی و مراکز تجاری نسبت به بازرسی و کنترل دمای محیط و همچنین اطمینان از خاموش بودن موتورخانه ها بعد از ساعت اداری اقدام خواهند کرد.

کمالی تصریح کرد: امسال در حوزه فرهنگ سازی مصرف بهینه و ایمن گاز برنامه های ویژه ای اجرایی شده که اطلاع رسانی از طریق بیلبوردهای سطح شهر و اقدام بر اساس نتایج تحلیلی پروژه های پژوهشی در حوزه مطالعات اجتماعی از مهم ترین این رویکردها است.

مدیرعامل شرکت گاز خاطرنشان کرد: با توجه به سراسری بودن شبکه گاز کشور و ضرورت پایش و کنترل مصارف، ضمن جریمه های گازبهای مشترکین پرمصرف، با انشعابات غیرمجاز گاز برخورد قانونی خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه