English

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی:

ظرفیت ایستگاه های گازرسانی شهرستان ویژه مرند در حال افزایش است

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی ضمن بازدید از پروژه های مهم گازرسانی در شهرستان ویژه مرند گفت: با تحقق پروژه های در دست اجرا، ظرفیت گازرسانی در شهرستان مرند افزایش خواهد یافت.

ظرفیت ایستگاه های گازرسانی شهرستان ویژه مرند در حال افزایش است

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، نادر کمالی در این بازدید ضمن بررسی روند اجرای پروژه های گاز در شهرستان مرند افزود: هم اکنون پروژه های احداث ایستگاه ۱۵۰ هزار شهرستان مرند ،۳۰هزار قرمزی قشلاق، ایستگاه گاز اوهانی با ظرفیت ۲۰ هزار مترمکعب و همچنین اجرای خط تغذیه ۱۶ اینچ مسیر ایستگاه ۱۵۰ هزار مترمکعبی مرند تا اردکلو در حال اجرا است.

وی با اشاره به اهمیت افزایش ظرفیت های گازرسانی در این شهرستان اظهار داشت: با رشد اشتراک پذیری و جذب ۱۱۹ هزار و ۱۴ مشترک گاز در این شهرستان، افزایش ظرفیت گازرسانی ایستگاه ها زمینه تأمین پایدار مصارف و جلوگیری از افت فشار گاز را فراهم ساخته و زیرساخت های لازم برای متقاضیان جدید گاز را نیز ایجاد خواهد کرد.

وی تصریح کرد: علاوه بر پروژه های گازرسانی، احداث ساختمان اداری اداره گاز شهرستان ویژه مرند به منظور ارتقای خدمات رسانی به مشترکین این شهرستان در حال اجرا بوده و از پیشرفت مطلوبی برخوردار است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خاطرنشان کرد: شهرستان مرند با بهره مندی ۹۹.۹ درصد خانوار شهری و روستایی از نعمت گاز طبیعی یکی از مناطق پرمشترک و سبز استان محسوب می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه