English

دادستان عمومی مرکز آذربایجان‌شرقی:

کالاها و خودروهای رسوبی پارکینگ‌های استان هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شود

دادستان مرکز استان آذربایجان‌شرقی بر لزوم ساماندهی و تعیین تکلیف هرچه سریعتر کالاها و خودروهای توقیفی رسوبی در انبارها و پارکینگ‌های استان تاکید کرد.

کالاها و خودروهای رسوبی پارکینگ‌های استان هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شود
به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان‌ شرقی

، بابک محبوب علیلو در نشست بررسی، ساماندهی و تعیین تکلیف خودروها و کالاهای رسوبی استان با اشاره به لزوم ساماندهی و تعیین تکلیف سریع و فوری خودروهای توقیفی اظهار کرد: جلوگیری از رسوب کالاها و تخلیه انبارها از اولویت‌های دستگاه قضایی به شمار می‌آید که در این راستا نظارت بر وضعیت انبارها و تعیین تکلیف آن‌ها در دستور کار این دادستانی قرار گرفته است. 

وی با تاکید بر دستور العمل ابلاغی از سوی رئیس قوه قضاییه گفت: در این دستورالعمل تکالیف متولیان و مسئولان امر به خوبی تعیین شده که باید براساس مفاد آن و با جدیت و مسئولیت‌پذیری به این مسئولیت‌ها عمل کرد.

وی با بیان اینکه نسبت به کالاها و خودروهای توقیفی باید با رعایت جوانب قانونی اقدام کر، گفت: در رابطه با کالاها و خودروهای توقیفی که از گذشته در انبارها موجود هستند باید با سرعت و دقت بالا در چارچوب مقررات عمل کرد.

علیلو در ادامه جلسه و با تاکید بر اینکه تمام کالاهای توقیفی و مشخصات صاحبان آن‌ها باید بصورت مستدل و مستند ثبت و پارکینگ‌ها و انبارها به دوربین مدار بسته مجهز شود، در رابطه با تعیین تکلیف خودروهای توقیفی جرایم مرتبط با مواد مخدر نیز تصریح کرد: در بازه‌های مشخص شده و به نحو مستمر عوامل شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان باید از پارکینگ‌ها در سطح استان بازرسی به عمل آورده و احیانا اگر خودروهایی در پارکینگ‌های شهرستان‌ها یا بخش‌ها نگهداری می‌شوند به پارکینگ شورای هماهنگی مبارزه با موارد مخدر استان انتقال یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه