English

دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی:

زمین خواری ۱۵۰ میلیارد ریالی در باسمنج رفع تصرف شد

دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی از رفع تصرف ۳ هزار و ۶۴۱ متر مربع از اراضی ملی در شهرستان تبریز خبر داد.

زمین خواری ۱۵۰ میلیارد ریالی در باسمنج رفع تصرف شد

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، بابک محبوب‌علیلو امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای صیانت از بیت‌المال از ۳ هزار و ۶۴۱ متر مربع از اراضی ملی در بخش باسمنج از توابع شهرستان تبریز که ارزش ریالی آن بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال بود رفع تصرف شده و به بیت‌المال اعاده شد.

وی در تشریح جزئیات این موضوع بیان کرد: متعاقب بازدید میدانی از این محل و مشاهده تصرفات به وجود آمده ضمن تشکیل جلسه و تذکر به دستگاه‌های ذیربط، مقرر شد متخلفان توسط عوامل یگان حفاظت محیط زیست شناسایی و با آنان براساس مقررات برخورد شود.

دادستان مرکز استان آذربایجان‌شرقی ضمن اشاره به اینکه اراضی ملی و منابع طبیعی جز انفال بوده و نقش بسیار مهمی از حیث اقتصادی و نیز زیست محیطی برای جامعه‌ انسانی دارد اظهار داشت: دادستانی در راستای صیانت از حقوق عامه مردم با قاطعیت تمام با پدیده زمین‌خواری در سطح استان برخورد کرده و در این رابطه کلیه دستگاه‌های متولی نیز باید بر وظایف و تکالیف قانونی و سازمانی خود عمل کنند.

محبوب‌علیلو با تاکید بر لزوم برخورد با متخلفان در این حوزه گفت: در صورت مشاهده هرگونه دخل و تصرف در اراضی ملی بدون اغماض با افراد فرصت‌طلب و سودجو برخورد شده و زمین‌خواران بهای سنگین پرداخت خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه