English

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی:

مجتمع آبرسانی ورزقان ۸۸ درصد پیشرفت دارد

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی گفت: این مجتمع با تامین آب از سد حاجیلار با هدف تامین آب آشامیدنی ۸۸ روستا و شهر ورزقان در حال ساخت است.

مجتمع آبرسانی ورزقان ۸۸ درصد پیشرفت دارد

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، حیدر فتح‌زاده در بازدید از فاز دوم این مجتمع آبرسانی اظهار کرد: این پروژه با اجرای ۱۱۰ کیلومتر خط لوله، ایجاد مخزن در روستای چراغان و حفر هشت چاه از سوی شرکت آب و فاضلاب و مجری قرارگاه امام حسن (ع) در حال اجراست و همه مخزن ها و شبکه های مسیر انتقال آب بازسازی شده است.

وی با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح محرومیت زدایی و ارتقای شاخص های سلامت اجتماعی است، افزود: در اجرای این پروژه از منابع و اعتبارات ملی، استانی و مسوولیت های اجتماعی شرکت مس سونگون استفاده شده است.

فتح زاده گفت: ساخت مجتمع آبرسانی ورزقان از سال ۱۴۰۰ شروع شده و مبلغ اعتباری طرح ۲ هزار میلیارد ریال است.

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان همچنین از اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب شهر ورزقان با مشارکت شرکت مس سونگون خبر داد.

فتح‌زاده در بازدید از طرح اجرای فاضلاب این شهر اظهار کرد: این طرح با مشارکت مس سرنگون در شهر ورزقان و با همکاری شرکت آب و فاضلاب استان اجرا می‌شود.

وی بهره گیری از ظرفیت ها و توانمندی های محلی و تسهیل‌گری در استفاده از منابع مسوولیت های اجتماعی شرکت ها و بخش های عمومی را گامی مهم در شروع و اتمام پروژه های مرتبط با شاخص های توسعه دانست و افزود: این امر همچنین موجب تقویت اعتماد و سرمایه اجتماعی بین مردم، شرکت ها و نهادهای مرتبط خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه