English

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی خبر داد؛

ضرورت مولدسازی و تعیین تکلیف ساختمان‌های اداری مازاد

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی، بر ضرورت مولدسازی و تعیین تکلیف ساختمان‌های اداری مازاد دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد.

ضرورت مولدسازی و تعیین تکلیف ساختمان‌های اداری مازاد

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی،حیدر فتح‌زاده صبح شنبه در حاشیه بازدید از پروژه‌های نیمه تمام شهرستان هریس در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ساخت یک پل بر روی تلخه رود که کلوانق را به بستان آباد متصل می‌کند در دست مطالعه است.

وی افزود: با احداث این پل مسیر دسترسی کلوانق ۱۵ کیلومتر کاهش یافته و در نتیجه نقش مهم و مؤثری در توسعه شهر کلوانق و بخصوص در بخش کسب و کار خواهد داشت.

فتح‌زاده تصریح کرد: مقرر شد با بررسی جوانب موضوع، اقدامات لازم برای ساخت پل با مشارکت محلی انجام گیرد.

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به بازدید خود از یک ساختمان اداری بلااستفاده و متروکه در شهرستان توضیح داد: بلاتکلیف ماندن ساختمان‌های متروکه در حوزه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی، همچنین تأمین فضای‌های آموزشی و بهداشتی چالش‌هایی ایجاد می‌کنند.

وی مدعی شد: یکی از راهکارهای اتمام برخی از پروژه‌های عمرانی که بالای ۸۰ درصد پیشرفت دارند، مولدسازی و تعیین تکلیف ساختمان‌های اداری مازاد دستگاه‌های اجرایی است.

فتح‌زاده که در پایان سفر خود به شهرستان هریس در منزل خانواده شهید خدایی شهر کلوانق حضور یافته بود، نقش مادران شهید در ترویج فرهنگ شهادت را بسیار ارزنده و از این مادران به عنوان سند زنده دوران جنگ یاد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه