English

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی :

در سال ۱۴۰۱ به میزان ۹ همت از اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری به استان جذب کردیم

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی گفت: با مدیریت جهادی استاندار در سال ۱۴۰۱ موفق شدیم به میزان ۹ همت از اعتبارات مصوب سفر را به استان جذب کنیم که ۹۵ درصد آن را دستگاه‌ها دریافت کرده‌اند.

در سال ۱۴۰۱ به میزان ۹ همت از اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری به استان جذب کردیم

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، محمد فرشکاران در حاشیه چهارمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه آذربایجان‌ شرقی رقم اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارایی های سرمایه‌ای استان در سال ۱۴۰۲ را به ترتیب حدود ۱.۵ و ۲.۸ همت اعلام و اظهار کرد: در جلسه امروز در مورد توزیع این اعتبارات تصمیم گیری شد.

وی افزود: این تصمیمات به سرعت به کمیته برنامه‌ریزی شهرستان ها ابلاغ می‌شود تا تبادل موافقت نامه‌ها در سطح استان و شهرستان‎ها با جدیت پیگیری شود.

فرشکاران با اشاره به مصوبات و تخصیصات سفر رئیس جمهور ادامه داد: با مدیریت جهادی استاندار در سال ۱۴۰۱ موفق شدیم به میزان ۹ همت از اعتبارات مصوب سفر را به استان جذب کنیم که ۹۵ درصد آن را دستگاه‌ها دریافت کرده‌اند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی اذعان کرد: از این میزان اعتبار ۸۵ درصد هزینه شده و نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم که ۱۰۰ درصد اعتبارات سال ۱۴۰۱ استان تا پایان شهریورماه جاری هزینه ‌شود تا هیچ اعتباری از استان به خزانه باز نگردد.

وی تصریح کرد: در مورد دور دوم سفر هم حدود ۷۰۶ میلیارد تومان در مرحله اول تخصیص دریافت و توزیع کردیم؛ حدود ۳۶۰ میلیارد تومان نیز در مرحله دوم تخصیص یافته که جذب و توزیع آن را پیگیری می‌کنیم.

فرشکاران خاطرنشان کرد: در جلسه امروز هم‌چنین مواردی مثل ضرایب مربوط به دهیاری‌ها از بابت مالیات بر ارزش افزوده و ایجاد پنل‌های خورشیدی در هفت شهرک صنعتی مطرح و تصویب شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه