English

رئیس کانون وکلای دادگستری آذربایجان شرقی؛

کانون وکلا آماده همکاری با انجمن های علمی و دانشگاهی است

رئیس کانون وکلای دادگستری آذربایجان شرقی گفت: کانون وکلا آماده همکاری با انجمن های علمی و دانشگاهی الخصوص انجمن علمی حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز است.

کانون وکلا آماده همکاری با انجمن های علمی و دانشگاهی است

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، دیدار و گفتگوی صمیمی دانشجویان و اعضای انجمن علمی حقوق و علوم قضایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز با رئیس کانون وکلای دادگستری آذربایجان شرقی انجام شد.

حسن فرهودی نیا رئیس کانون وکلای دادگستری آذربایجان شرقی به دغدغه مندی دانشجویان اشاره و تاکید کرد: کانون وکلا  بیشتر از گذشته آماده همکاری و تعامل با انجمن های علمی بخصوص انجمن علمی حقوق و علوم قضایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز است.

وی ادامه داد: اگر دانشجویی مسلط به مباحث حقوق باشد در آینده و تحصیلات تکمیلی تحقیلات عالی و آزمون تاثیر بسزایی دارد و تقویت این مباحث در دوران دانشجویی مهم است و انجمن های علمی باید بستر مناسب را جهت مهارت آموزی و تقویت علمی دانشجویان فراهم کنند .

فرهودی نیا ادامه داد: آشنا کردن دانشجویان با آینده شغلی از جمله وکالت ، قضاوت و سردفتری و راه های موفق شدن در آزمون های این مشاغل یکی از وظایف مهم انجمن است که راه برای ورود که عدالت رعایت شود.

 

بهزاد صادقی دبیر انجمن علمی حقوق دانشگاه آزاد اسلامی تبریز نیز در ادامه گفت: آموزش های مهارت محور با حضور اساتید و دانشجویان برگزار شده و آموزش های ارزنده در انجمن ارائه شده و کانون های وکلا هم به دانشجویان با مهارت بهای بیشتری در آینده دهند.

صادقی آموزش های مهارت محور را مهم خواند و تاکید کرد: امروز با قوانین جدید که وضع شده و روز به روز در حال شکل‌گیری تازه است که آینده شغلی موفق دانشجویان حقوق نیازمند آموزش های حرفه ای و مهارتی در این رشته است و در مقابل کانون های وکلا به این مهارت ها بهایی بیشتری دهد و جهت برگزاری بیشتر این دوره ها با انجمن‌های علمی که بزرگترین تشکل علمی در دانشگاه‌هاست همکاری بیشتری داشته باشند .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه