English

افتتاح مدرسه ۶ کلاسه روستای طوق میانه همراه با شور و نشاط دانش آموزان

مدرسه ۶ کلاسه برکت شهید قلی پور روستای طوق میانه با شور و نشاط دانش آموزان و با حضور مسئولین استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

افتتاح مدرسه ۶ کلاسه روستای طوق میانه همراه با شور و نشاط دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی،این مدرسه در ۶ کلاس و زیربنای ۴۱۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است که یک میلیارد تومان آن توسط بنیاد برکت و ۷ میلیارد تومان از اعتبارات دولتی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تامین گردیده است.

فرهاد فرهودی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی در آیین افتتاح این مدرسه خطاب به مردم روستای طوق گفت: اگر امروز مدرسه ای زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران افتتاح می شود، تنها دلیل آن افزایش قدرت علمی و دانش است که در سایه ی امنیت و اقتدار کشور است؛ توسعه و ارتقا دانش، از مولفه های مهم اقتدار هستند.

وی افزود: اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، تامین کننده بعد سخت افزاری آموزش و پرورش است و در این راستا امسال با کمک و همیاری مردم عزیز و مسئولین، بزرگترین کاروان تجهیزات آموزشی کشور بعد از انقلاب اسلامی یا ۱۵۶ کامیون و اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان راه اندازی شده و این تجهیزات و نواحی و مناطق استان توزیع گردید.

وی ادامه داد: علی رغم این که در سال گذشته هر روز یک کلاس درس تحویل آموزش و پرورش داده شده ، امسال فقط در شهریور و مهر ماه، ۱۰۵ پروژه آموزشی شامل ۳۳۱ کلاس درس با اعتبار ۳۵۵ میلیارد اعتبار تحویل آموزش پرورش استان داده شده است و امیدواریم که این رکورد شکنی را تا آخر سال افزایش دهیم؛ در تلاش هستیم تا شاهد افزایش متوسط سرانه استان از متوسط سرانه کشوری باشیم.

وی در پایان بیان کرد: این افتخارات نشانه همدلی و همکاری تمامی مسئولان و مجموعه های خدمتگزار در استان است و امیدواریم تا در تربیت دانش آموزان در تراز انقلاب اسلامی گام های بزرگی برداریم. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه