English

استاندار آذربایجان شرقی:

مدرسه، دومین خانه آینده‌سازان و نخستین نهاد اجتماعی آن‌ها برای ورود به دنیای جدید است

استاندار آذربایجان‌ شرقی گفت: مدرسه دومین خانه آینده‌سازان و نخستین نهاد اجتماعی برای ورود آن‎ها به دنیای جدیدی است که از اکنون باید در آن تمرین خودباوری، علم‌اندوزی و نگاه توسعه‌نگر داشت.

 مدرسه، دومین خانه آینده‌سازان و نخستین نهاد اجتماعی آن‌ها برای ورود به دنیای جدید است

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، در پیام عابدین خرّم  آمده است: مهر ماه، یادآور حضور دانش‌آموزان و دانشجویان دانش‌دوستی است که برای ورود به بهار تعلیم و تربیت مهیا می‌شوند و بدون وقفه برای حضور در خانه دوم خود لحظه‌شماری می‌کنند.

وی اظهار کرده است: بسیار خرسندیم که در آغازین روز سال تحصیلی جاری، طنین دلنواز مهدویت را حس می‌کنیم و این زیباترین صحنه بهشتی در دنیای خاکی است تا امید و انگیزه را به جامعه تزریق کند.

خرم خاطرنشان کرده است: مدرسه دومین خانه آینده‌سازان و نخستین نهاد اجتماعی برای ورود آن‌ها به دنیای جدیدی است که از اکنون باید در آن تمرین خودباوری، علم‌اندوزی و نگاه توسعه‌نگر داشت. حضور این عزیزان در مدارس، آغاز روییدن کتاب بر دستان پاک‌‌سرشت‌ترین انسان‌هاست که فردای جامعه را خواهند ساخت.

وی متذکر شده است: ایران اسلامی نیز برای نیل به هدف‌های متعالی خود که در راستای پویایی و مانایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ترسیم شده، چشم به تلاش جوانان و نوجوانانی دوخته که برای رسیدن به این مرحله از زندگی و شروع دوباره فصل تحصیل، لحظه‌شماری کرده‌اند.

خرم اظهار کرده است: در دولت مردمی سیزدهم تلاش شده با تقویت بنیه‌های علمی و زیرساخت‌های آموزشی و توجه بیش از پیش به امر مهم پرورش، زمینه رشد تمام ساحتی دانش‌آموزان براساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش فراهم شود و با همکاری فرابخشی شاهد ارتقاء شاخص‌های علمی و پرورشی باشیم.

استاندار آذربایجان شرقی، آغاز سال تحصیلی، آغاز سفر در مسیر دانستن و فهمیدن و فرارسیدن تابش خورشید علم بر سرزمین دل‌ها را به معلمان، والدین و دانش‌آموزان تبریک گفت و آرزوی توفیق و سلامتی زیر سایه ولایت و توجهات امام زمان (عج) را برای همه عزیزان خواستار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه