English

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس استان:

۸۰۰ پروژه نیمه تمام آموزشی در آذربایجان شرقی وجود دارد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس آذربایجان‌شرقی گفت: ۲۵۰ پروژه تکمیل شده و ظرف سه سال آینده پروژه‌های نیمه تمام تکمیل خواهد شد.

۸۰۰ پروژه نیمه تمام آموزشی در آذربایجان شرقی وجود دارد

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، فرهاد فرهودی، مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان آذربایجان‌شرقی امروز در جمع خبرنگاران اظهار با اشاره به سیاست نوسازی توسعه و تجهیز مدارس در محرومیت‌زدایی، اظهار کرد: همانطور که بهترین دانشگاه‌ها، دولتی است از این‌رو در مدارس هم باید دولتی‌ها بهترین مدارس باشد از این‌رو باید هم از لحاظ سخت افزاری و هم نرم افزاری تقویت شوند. 

وی گفت: سال گذشته ۲۵ میلیارد تومان تجهیزات برای مدارس سطح استان ارسال شد و امسال در قالب تجهیزات فضای آموزشی ۵۰ میلیارد تومان برای تجهیز مدارس ارسال شد. 

فرهودی ادامه داد: با این طرح قطعا ظرف دو سال آینده مدارس را از حیث سخت افزاری به سطح مطلوبی خواهیم رساند. 

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان به معلم محوری و دانش آموز محوری در سیاست‌های این نهاد اشاره کرد و گفت: در راستای توجه به مدارس فنی و تربیت دانش‌آموختگان دارای مهارت فنی ۴۰ میلیارد تومان تجهیزات هنرستانی به مدارس ارسال خواهد شد. 

وی ادامه داد: از شهریور سال قبل تا مهر سال ۱۴۰۲ مجموعا ۲۰۸ پروژه شامل ۲۱۰ کلاس درس تحویل داده شده است که به عبارتی ظرف یکسال گذشته ۱۵ هزار نفر دانش‌آموز در مدارس تازه ساخت مشغول به تحصیل خواهند بود. 

فرهودی خاطرنشان کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آموزشی در حدود ۸۰۰ پروژه نیمه تمام آموزشی بود که توانستیم۲۵۰ پروژه تکمیل کنیم و تحویل آموزش و پرورش دهیم و همچنین ظرف سه سال آینده پروژه‌های نیمه تمام تکمیل خواهد شد که در افزایش سرانه آموزشی موثر است. 

وی متذکر شد: باید به نوسازی مدارس توجه ویژه داشته باشیم زیرا برای هویت‌بخشی ایرانی و اسلامی باید پیش رفت از این‌رو در سه محور مدارس استان را بازنگری کردیم که نتیجه این بود که توجه ویژه به معماری اسلامی_ ایرانی می‌تواند هویت اسلامی و ایرانی را در ذهن نسل آینده ایجاد کند. 

مدیرکل نوسازی توسعه وتجهیز مدارس استان گفت: فضای فیزیکی مدارس در اعتلای ذهنی دانش‌آموز در امر تحصیل و ارتقای فرهنگی آنها موثر است. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه