English

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی خبر داد:

دستگیری اعضای باند کلاهبرداری از ۹۰۰ نفر

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری ۴ نفر از اعضای باند کلاهبردار حرفه‌ای به مبلغ ۶ هزار میلیارد ریال کلاهبرداری از شهروندان خبر داد و گفت: شاکیان این پرونده از شهرهای مختلف کشور بودند.

دستگیری اعضای باند کلاهبرداری از ۹۰۰ نفر

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، سردار علی محمدی با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان از شهرستان‌های تبریز، میاندوآب، بناب، مراغه، خوی، قم، تهران و سایر شهرستان‌ها مبنی بر کلاهبرداری وجوه نقد، بررسی موضوع در دستور کار ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش کارآگاهان طی بررسی‌های تخصصی با جمع‌آوری مدارک میدانی و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی گسترده هویت اعضای اصلی باند کلاهبرداران شناسایی شد و با اخذ دستورات قضائی متهمان در عملیات ضربتی پلیس در شهرستان خوی آذربایجان غربی دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده پس از انتقال به پلیس آگاهی استان در تحقیقات صورت گرفته و پس از مواجهه با مستندات پلیس، به کلاهبرداری به مبلغ ۶ هزار میلیارد ریال از ۹۰۰ نفر با عنوان سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال اعتراف کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هر ۴ متهم دستگیر شده پس از انجام تحقیقات لازم و شناسایی مالباختگان به همراه پرونده متشکله تحویل مراجع قضائی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی نیز از کشف ۹ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک و دستگیری یک قاچاقچی خبر داد.

سرهنگ جعفر اقربائی‌فام در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و توزیع مواد مخدر از نوع تریاک در شهر تبریز، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشرافیت اطلاعاتی و فنی محل اختفاء مواد مخدر را در داخل شهر تبریز شناسایی کردند.

وی خاطرنشان کرد: در بازرسی از محل مورد نظر،  ۹ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک، یک قبضه کلت کمری، یک رشته دستبند و ابزار آلات جاسازی مواد مخدر در خودرو کشف شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه