English

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز خبر داد؛

دستگیری هشت نفر اراذل و اوباش در تبریز

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری هشت نفر اراذل و اوباش خبر داد.

دستگیری هشت نفر اراذل و اوباش در تبریز

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، سرهنگ رمضان اللهوردیان در تشریح این خبر اظهار کرد: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا درآمد.

وی تصریح کرد: به منظور اجرای این طرح ماموران کلانتری ۱۶ بازار این شهرستان در این طرح هشت نفر از اراذل و اوباش و معتادین متجاهر و مخل نظم و امنیت عمومی را دستگیر کردند.

 سرهنگ الهوردیان افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده قضایی تحویل مراجع قضایی شدند.

وی در خاتمه از عزم قاطع پلیس در برخورد با قانون شکنی‌ها و برقراری نظم و امنیت عمومی در این شهرستان خبر داد و گفت: در صورت مشاهده هر گونه اقدامات هنجارشکنانه از سوی افراد مخل نظم و امنیت عمومی مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی آذرشهر نیز از کشف ۵۹ کیلو و ۹۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک خبر داد.

سرهنگ یداله جهان آرا در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان پس از تحقیقات فنی و اطلاع از فعالیت فردی در زمینه تهیه، توزیع و مصرف مواد مخدر در محلات مختلف شهرستان، موضوع را در دستور کار عملیاتی خود قرار دادند.

وی افزود: با پشتیبانی عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، خودروی مورد نظر شناسایی و متوقف و در بازرسی از آن مقدار ۵۹ کیلو و ۹۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و همچنین آلات و ادوات مصرف و توزین مواد مخدر کشف شد.

سرهنگ جهان آرا تصریح کرد: در این خصوص یک دستگاه خودرو توقیف و پرونده نیز پس از تکمیل برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه