English

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خبرداد؛

انهدام باند ۱۰نفره اراذل و اوباش در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری اعضای یک باند 10 نفره اراذل و اوباش که با ایجاد درگیری و رعب و وحشت باعث سلب آسایش شهروندان شده بودند در عملیات ضربتی ماموران این فرماندهی خبر داد.

انهدام باند 10نفره اراذل و اوباش در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین بساطی بیان داشت: یکی از طرح ها و اقداماتی که به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان قرار دارد موضوع برخورد با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت است.

وی افزود: به دنبال شکایت های واصله مبنی بر اینکه تعداد 10 نفر از افراد شرور با ایجاد درگیری، عربده کشی و قدرت نمایی با سلاح گرم و سرد باعث ایجاد رعب و وحشت در بین ساکنان یکی از محلات شهر اصفهان شده و آسایش آنان را سلب کردند موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: در همین راستا شب گذشته اعضای این باند که در یک منزل دورهم جمع شده بودند با اشرافیت اطلاعاتی و هوشمندی بالای ماموران شناسایی و در یک عملیات منسجم و ضربتی دستگیر شدند.

سرهنگ بساطی با اشاره به کشف 4 قبضه اسلحه جنگی و 5 قبضه سلاح سرد در بازرسی از محل عنوان داشت: متهمان مذکور پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: برخورد با اراذل و اوباش در مقاطع مختلف به صورت ویژه توسط گروه ضربت پلیس شهرستان اصفهان ادامه دارد و ماموران ما با تمام توان خود تلاش می کنند تا فضای امنی را برای شهروندان فراهم سازند.

سرهنگ بساطی با بیان اینکه بهترین اقدام برای پیشگیری از وقوع جرم اقدام پیش دستانه است و برای این کار نیز ارتباط شهروندان با سامانه تلفنی 110 بسیار می تواند مفید و مؤثر باشد اظهار داشت: بنابر این از شهروندن می خواهم هر زمانی که با موضوعات خاص و موارد مشکوک مواجه شدند سریعاً مراتب را از طریق این سامانه به ما اطلاع دهند تا ما بتوانیم در سریع ترین زمان ممکن با اراذل و اوباش، مخلان نظم و امنیت و توزیع کنندگان مواد مخدر برخورد کنیم و قطعاً این تعامل دوسویه باعث خواهد شد تا جامعه امن و ایمنی داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی