English

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان :

دستگیری اراذل و اوباش زورگیر در اصفهان / اعتراف متهمین به ۱۱ فقره زورگیری از شهروندان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از شناسای ی و دستگیری 2 نفر از اراذل و اوباش که اقدام به 11 فقره زورگیری از شهروندان کرده بودند خبرداد.

دستگیری اراذل و اوباش زورگیر در اصفهان / اعتراف متهمین به 11 فقره زورگیری از شهروندان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین بساطی بیان داشت: در پی وقوع چند فقره زورگیری و ایجاد مزاحمت توسط چند نفر از اراذل و اوباش در یکی از مناطق شهرستان اصفهان، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری متهمان به صورت ویژه در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با تلاش های شبانه روزی و اقدامات هوشمندانه پلیسی 2 متهم را در این رابطه شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی آن ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: متهمان دستگیر شده که از اراذل و اوباش سطح 2 و دارای سوابق متعدد شرارت، درگیری و سرقت بودند در تحقیقات اولیه انجام شده به 11 فقره زورگیری در این شهرستان اعتراف که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است خاطر نشان کرد: برخورد پلیس با اخلالگران نظم و امنیت عمومی و متعرضین به حقوق شهروندان قاطعانه و بدون مماشات خواهد بود و خوشبختانه به پشتوانه همکاری آگاهانه شهروندان اقدامات موثر و خوبی در این خصوص انجام و همچنان ادامه خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه