English

رئیس امور برنامه و بودجه استان‌های سازمان برنامه و بودجه کشور:

تغییرات مدیریتی در برنامه و بودجه آغاز شده است

رئیس امور برنامه و بودجه استان‌های سازمان برنامه و بودجه کشور گفت:همزمان با استقرار تیم مدیریتی دکتر منظور، تغییرات مدیریتی در بخش‌‍‌های مختلف ستادی و استان‌ها شروع شده و این ذات کار و نشان دهنده پویایی نظام اداری است.

تغییرات مدیریتی در برنامه و بودجه آغاز شده است

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، سعید توتونچی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه روسای پیشین و جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی، اظهار کرد: همزمان با استقرار تیم مدیریتی دکتر منظور، تغییرات مدیریتی در بخش‌‍‌های مختلف ستادی و استان‌ها شروع شده و این ذات کار و نشان دهنده پویایی نظام اداری است.

وی، محمد فرشکاران، رئیس پیشین سازمان را مدیری توانمند دانست که از استان شناخت کامل داشته و در چارچوب سیاستگذاری‌های تعیین شده کشور برنامه‌های سازمان را پیش می‌برد و ابراز امیدواری کرد در موقعیت جدید هم پایبند کار حرفه‌ای و تخصصی خود باشد.

توتونچی با اشاره به فراهم شدن مقدمات تدوین لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کشور، ادامه داد: لازم است ریاست جدید سازمان و همه همکاران برای پیشبرد برنامه‌ها و امور سازمان با انرژی بیشتر تلاش کرده و موضوعات مختلف را به سرانجام برسانند.

رئیس امور برنامه و بودجه استان‌های سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه به نظر می رسد سازمان های مدیریت و برنامه ریزی به مرور زمان از نقش و قالب اصلی و واقعی خود خارج شده و تبدیل به مقسم بودجه شده اند، بر ضرورت ایفای نقش محوری سازمان‌های مدیریت و برنامه‌ریزی در مدیریت، سیاستگذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های کلان تاکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه