English

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران:

یگان های عملیاتی از روحیه و آمادگی بالایی برخوردارند

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: یگان های عملیاتی از روحیه و آمادگی بالایی برخوردارند، اما ما به این مرحله راضی نیستیم و هر لحظه در حال ارتقای توانمندی های خود هستیم.

یگان های عملیاتی از روحیه و آمادگی بالایی برخوردارند

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی روز دوشنبه در بازدید از تیپ مخصوص ۲۵ واکنش سریع ارتش مستقر در تبریز، اظهار کرد: با توجه به پیچیدگی تهدیدات دشمنان، همواره آمادگی خود را در یگان های مختلف رتش جمهوری اسلامی ایران ارتقا داده و امیدواریم با ارزیابی های امروز در آذربایجان شرقی به نتایج مطلوبی در این رابطه برسیم.

وی ارزیابی رزمی - عملیاتی تیپ مخصوص ۲۵ واکنش سریع نیروی زمینی ارتش در تبریز را یکی از اهداف مهم صفر خود به آذربایجان شرقی همراه رییس ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد: یگان های عملیاتی از روحیه و آمادگی بالایی برخوردارند، اما ما به این مرحله راضی نیستیم و هر لحظه در حال ارتقای توانمندی های خود هستیم.

امیر موسوی ادامه داد: سابقه نیروهای مسلح ایران در طول سال های پس از انقلاب اسلامی به ویژه در دوران هشت سال دفاع مقدس و دفاع از حرم آل الله بسیار درخشان است و در این عرصه های توان خود را به رخ دشمنان کشیده ایم.

وی با تاکید بر دلاوری های نیروهای مسلح کشور، ادامه داد: آنچه که در آینده اتفاق می افتد را نیروهای مسلح ما در گذشته به خوبی از خود نشان داده و امتحان خود را به شل ایده آل پس داده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه