English

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری آذربایجان‌شرقی:

مردم نقش تعیین‌کننده‌ای در ترسیم نقشه آینده جامعه دارند

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: مردم نقش تعیین‌کننده‌ای در ترسیم نقشه آینده جامعه دارند و این احزاب هستند که باید با ارائه برنامه به این مهم سرعت بخشند و هر فرد، تشکل و حزبی که نظرات سازنده‌ای در راستای پیشرفت و اعتلای جامعه دارد، دولت مردمی سیزدهم آماده پذیرش آن است.

مردم نقش تعیین‌کننده‌ای در ترسیم نقشه آینده جامعه دارند

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، تراب محمدی در نشستی با نمایندگان احزاب و تشکل‌های سیاسی فعال در آذربایجان شرقی، انتقاد سازنده را یکی از راه‌های موثر در جهت تعالی و پیشرفت جامعه خواند و اظهار کرد: برای نهادینه کردن و اعتلای جایگاه احزاب در کشور باید تلاش شود تا احزاب با هم‌افزایی برنامه‌های خود را در راستای کارآمدی نظام تدوین کنند و با انتقاد دلسوزانه و سازنده کمک حال دولت‌ها باشند.

وی با بیان این‌که تضارب آرا، جزء جدایی‌ناپذیر هر جامعه‌ای است، گفت: مردم نقش تعیین‌کننده‌ای در ترسیم نقشه آینده جامعه دارند و این احزاب هستند که باید با ارائه برنامه به این مهم سرعت بخشند و هر فرد، تشکل و حزبی که نظرات سازنده‌ای در راستای پیشرفت و اعتلای جامعه دارد، دولت مردمی سیزدهم آماده پذیرش آن است.

محمدی به پروژه‌های بزرگ تکمیل شده و در آستانه افتتاح در سطح استان اشاره کرد و گفت: طرح تامین و انتقال آب آشامیدنی به میانه یکی از پروژه‌های عظیم در راستای تامین آب شرب با کیفیت و پایدار برای مردم شهر میانه و روستاهای اطراف آن است که در حال حاضر آماده افتتاح است.

وی، پروژه تولید مس کاتد به روش هیپ‌لیچینگ در مجتمع مس سونگون را نیز یکی دیگر از اقدامات تاثیرگذار در راستای امیدآفرینی و پیشرفت استان دانست و گفت: علی‌رغم توطئه‌های دشمنان، دولت سیزدهم در راستای پیشرفت و آبادانی کشور و استان در تلاش است که تحقق این مهم، همکاری و هم‌افزایی احزاب مختلف را می طلبد.

وی گفت: ستاد انتخابات آذربایجان شرقی در راستای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری تشکیل شده و هدف اصلی ما صیانت از آرای مردم است؛ افزایش مشارکت و ایجاد رقابت سالم وظیفه سنگینی است که بر دوش احزاب است تا با معرفی افراد تاثیرگذار و اندیشمند و نخبه در راستای این مهم گام بردارند.

در این جلسه نمایندگان احزاب و تشکل‌های سیاسی، دیدگاه‌ها، نظرات و پیشنهادهای خود را در خصوص مسائل مختلف مدیریتی در کشور و استان ارائه کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی