English

مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری آذربایجان شرقی:

منطقه آزاد ارس نقش مهمی در حوزه پدافند زیستی دارد

مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری آذربایجان شرقی گفت: منطقه آزاد ارس نقش مهمی در حوزه پدافند زیستی بنابر همجواری استان با کشورهای آذربایجان و ارمنستان و ظرفیت‌های بالای این منطقه دارد و ورود جدی و مؤثر منطقه آزاد ارس در حوزه‌های پدافند غیر عامل ضروری است.

منطقه آزاد ارس نقش مهمی در حوزه پدافند زیستی دارد

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، محمد بیگ در جلسه قرارگاه پدافند زیستی استان، نقش اداره کل راه و شهرسازی و همچنین راهداری استان را در کنترل مبادی ورودی استان بسیار حائز اهمیت قلمداد کرد و اظهار کرد: از دستگاه‌های مسئول در این زمینه می‌خواهیم تا کار رصد و پایش مستمر مبادی ورودی را بصورت هماهنگ، جدی و با بهره گیری از فناوری‌های نوین جهت ارتقای امنیت مردم، به نحو احسن انجام دهند.

وی ادامه داد: منطقه آزاد ارس نقش مهمی در حوزه پدافند زیستی بنابر همجواری استان با کشورهای آذربایجان و ارمنستان و ظرفیت‌های بالای این منطقه دارد و ورود جدی و مؤثر منطقه آزاد ارس در حوزه‌های پدافند غیر عامل ضروری است.

بیگ همچنین با بیان لزوم آگاه سازی مردم از حق و حقوق خود در حوزه های مختلف به خصوص حوزه دارو، نظارت جدی و مردم محور بر داروخانه ها را ضروری دانست و آگاهی مردم در این زمینه را موجب جلوگیری از فساد و سوءاستفاده‌ها عنوان کرد.

در این جلسه گزارشی از اقدامات دستگاه های مسئول در حوزه پدافند زیستی ارائه شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه