English

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی:

فتح خرمشهر جز با اتحاد و یکدلی همه نیروهای مسلح امکان پذیر نبود

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با اشاره به سالروز فتح خرمشهر، رمز موفقیت در عملیات بیت المقدس را وحدت نیروهای مسلح و همچنین ملت ایران عنوان کرد و افزود: ما باید ارزش کار و رشادت‌های مدافعین، فاتحان و ظفرمندان خرمشهر را بدانیم.

فتح خرمشهر جز با اتحاد و یکدلی همه نیروهای مسلح امکان پذیر نبود

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، امیر دریادار دوم رضا عباسی روز چهارشنبه در اجلاسیه کنگره سرداران و ده هزار شهید استان آذربایجان شرقی و همایش گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در مصلی تبریز، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای استان و شهدای عملیات بیت المقدس، بازگشت غرورآفرین ناو گروه ٨٦ نیروی دریایی ارتش جمهوری إسلامی ایران به میهن را تبریک گفت.

وی افزود: از تمامی مسئولان مرتبط استانی برای حل مشکلات باغ موزه دفاع مقدس و بهره برداری از آن بعد از ٢٧سال، انتظار همیاری و همدلی را دارم.

راوی دفاع مقدس نیز در این مراسم حماسه سوم خرداد را روز موفقیت تمام ملت ایران قلمداد کرد.

ناخدا هوشنگ صمدی، لطف خدا، رهبری امام خمینی (ره) و پشتیبانی و حمایت بی نظیر ملت ایران را عامل موفقیت در طول جنگ تحمیلی و به ویژه در عملیات بیت المقدس عنوان کرد و افزود: طبق گفته اکثر کارشناسان نظامی ما باید در ١٠ روز تسلیم می‌شدیم اما ما با اعتقادات خود و حمایت ٣٦ میلیون ایرانی یک وجب خاک هم به دشمنان ندادیم.

وی به تببین نقاط برجسته عملیات های دفاع مقدس برای جوانان تاکید کرد و گفت: ما باید در راستای جهاد تبیین، خاطرات و عملکرد نیروهای مسلح و مردم را به جوانان یادآوری کنیم تا بر آینده خود و کشور امیدوار شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه