English

رییس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی استان خبر داد:

بارش رگباری پدیده غالب تا پایان هفته در آذربایجان شرقی

رییس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی گفت: نفوذ سامانه بارشی فعال از امروز موجب بارش‌های رگباری و رعد و برق در استان می‌شود.

بارش رگباری پدیده غالب تا پایان هفته در آذربایجان شرقی

محمد امیدفر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج آذربایجان شرقی در خصوص آخرین وضعیت آب و هوای استان، اظهار کرد: جوی ناپایدار از امروز تا روز پنجشنبه در استان پیش‌بینی می‌شود که نفوذ سامانه‌ی بارشی از امروز موجب افزایش ابر و بارش‌های باران به صورت رگباری، رعدوبرق و وزش باد گاهی تا نسبتا شدید می‌شود که وزش باد در روز یکشنبه شدیدتر است.

امیدفر اکید کرد: در زمان‌های بارندگی، با توجه به احتمال سیل از اُتراق در حاشیه‌ی رودخانه‌ها و صعود به کوه و ارتفاعات به دلیل احتمال برخورد صاعقه خودداری شود.

وی در خصوص دمای تبریز در طی ۲۴ ساعت گذشته، خاطرنشان کرد: بالاترین و پایین ترین دمای تبریز به ترتیب ۲۶ و ۱۱ درجه بالای صفر بوده و دمای فعلی نیز ۲۳ درجه بالای صفر است، که نسبت به روز گذشته تغییری نکرده است.

وی در پایان در خصوص خنک‌ترین و گرمترین شهر استان نیز اضافه کرد: ورزقان با دمای سه درجه بالای صفر خنک‌ترین و جلفا با دمای ۳۱ درجه بالای صفر گرمترین شهر استان گزارش شده است. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه