English

اداره کل هواشناسی استان اعلام کرد:

سامانه بارشی نسبتا شدید در انتظار آذربایجان شرقی

رئیس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی از نفوذ سامانه‌ی بارشی فعال از روز پنجشنبه به استان خبر داد.

سامانه بارشی نسبتا شدید در انتظار آذربایجان شرقی

محمد امید فر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج آذربایجان شرقی اظهار کرد: آخرین اطلاعات و نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده‌ی فعالیت سامانه‌ی بارشی در آخر هفته در استان می‌باشد.

وی افزود: سامانه‌ی بارشی فعال در استان موجب وزش باد شدید در برخی روزها به ویژه طی آخر هفته آینده بوده که طی این سامانه بارش باران به صورت رگباری و رعد و برق خواهد بود.

وی تاکید کرد: با توجه به افزایش سرعت وزش باد و رخداد تندبادهای لحظه‌ای در روز جمعه، احتمال سقوط یا پرتاب اجسام سبک و آسیب به تابلوهای تبلیغاتی دور از انتظار نیست.

رئیس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی، بیان کرد: همچنین به سبب تشدید بارش رگباری باران و یا رعد و برق در روز دوشنبه احتمال ابگرفتگی معابر عمومی، بالا آمدن و سیلابی شدن رودخانه‌های اصلی و مسیل‌ها پیش‌بینی می‌شود.

وی در خصوص دمای تبریز طی ۲۴ ساعت گذشته خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، بیشینه و کمینه دمای تبریز به ترتیب ۲۲ و ۱۰ درجه بالای صفر بوده و همچنین دمای فعلی آن نیز ۲۰ درجه بالای صفر است که نسبت به روز گذشته یک درجه افزایش یافته است.

وی در پایان در خصوص خنک‌ترین و گرمترین شهر استان نیز اضافه کرد: سراب با دمای دو درجه بالای صفر خنک‌ترین و جلفا با دمای ۲۶ درجه بالای صفر گرمترین شهر استان گزارش شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه