English

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مراغه خبر داد:

توزیع ۲.۴ میلیارد تومان بسته‌ معیشتی و پوشاک بین نیازمندان مراغه

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مراغه به پویش اطعام مهدوی و توزیع بسته‌های معیشتی و پوشاک در این شهرستان اشاره کرد و گفت: با اجرای این پویش توزیع یکهزار و ۲۰۰ بسته معیشتی و یکهزار و ۲۰۰ عدد پوشاک در مجموع به ارزش دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بین مددجویان این شهرستان آغاز شد.

توزیع ۲.۴ میلیارد تومان بسته‌ معیشتی و پوشاک بین نیازمندان مراغه

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، اکبر ابراهیمی در آیین توزیع بسته‌های معیشتی و پوشاک در یک مرکز نیکوکاری در مراغه اظهار کرد: توزیع بسته‌های معیشتی و پوشاک بین‌نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد که با همکاری مرکز نیکوکاری باب الحوائج حضرت امام موسی بن جعفر (ع) انجام می شود، یک هزار و ۲۰۰ بسته معشتی و یک هزار و ۲۰۰ قطعه پوشاک هر یک به ارزش حدود یک میلیون توزیع می‌شود

وی افزود: در طول ماه مبارک رمضان امسال نیز، اطعام مهدوی و توزیع بسته های معیشتی معیشتی و غذای گرم با حدود ۴.۲ میلیارد تومان توسط کمیته و با مشارکت مراکز نیکوکاری انجام شده است.

وی اضافه کرد: همچنین در این مدت، ۲۷ هزار پرس غذای گرم نیز به صورت افطاری بین خانواده‌های نیازمند این شهرستان با کمک خیران توزیع شده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه نیز در این مراسم گفت: فرهنگ ایثار و انفاق به عنوان فرهنگ قرآنی باید در سطح جامعه تبیین و ترویج شود.

 داود اسدیان افزود: فرهنگ سازی در زمینه‌های مختلف انفاق از رویکردهایی است که باید مورد توجه نهادهای حمایتی و مراکز خیریه قرار گیرد.

وی ادامه داد: در این راستا، توانمندسازی با ایجاد بسترهای مناسب برای اشتغال و خودکفایی خانواده‌های نیازمند انجام شود چراکه با تحقق این امر شاهد حفظ عزت و کرامت انسانی اقشار کم بضاعت جامعه خواهیم بود.

 به نقل از روابط عمومی فرمانداری مراغه‌، وی با بیان اینکه شهرستان مراغه همواره در کارهای خیرخواهانه و نیکوکاری پیشگام بوده است، اضافه کرد: توجه و حمایت از نیازمندان داراری آثار اجتماعی بوده و اجر معنوی آن شامل حال خیرانی می شود که در زمینه انفاق به اقشار نیازمند اهتمام می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه