English

رئیس سازمان جهادکشاورزی خبر داد:

توزیع ۸۴۰ تن مرغ منجمد همزمان با آخرین هفته ماه مبارک رمضان در آذربایجان شرقی

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: در راستای حمایت از مصرف کنندگان و ایجاد تعادل در بازار، علاوه بر مرغ گرم آماده طبخ که روزانه کشتار و در سطح استان عرضه می‌شود، ۸۴۰ تن مرغ منجمد نیز در آخرین هفته ماه مبارک رمضان در استان توزیع خواهد شد.

توزیع ۸۴۰ تن مرغ منجمد همزمان با آخرین هفته ماه مبارک رمضان در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، اکبر فتحی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام این مطلب افزود: از فردا ۲۶ تا ۳۱ فرودین ۴۲۰ تن مرغ منجمد در تبریز و ۴۲۰ تن نیز در سایر شهرستانهای استان توزیع می شود.

وی قیمت مرغ منجمد درب سردخانه پشتیبانی امور دام را کیلویی ۴۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: هر کیلو مرغ منجمد از قرار کیلویی ۴۴ هزار تومان به دست مصرف کننده خواهد رسید.

فتحی با بیان اینکه سهمیه مرغ منجمد شهرستان ها از طریق شبکه توزیع کشتارگاه های مستقر در استان تامین می شود، ادامه داد: توزیع مرغ منجمد در تبریز علاوه بر شبکه توزیع کشتارگاه ها، از طریق صدور حواله برای فروشگاه های زنجیره ای، اتحادیه های کارکنان دولت (اسکاد)، اتحادیه تعاونی های مصرف کارگران (امکان)، اتحادیه تعاونی های مصرف فرهنگیان استان، تعاونی روستایی، کاسبان امین، سامانه بازرگام و واحدهای سیار انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه علاوه بر مراکز فوق مرغ منجمد از طریق غرفه های دایر شده در تبریز به نشانی های استاندارد، باغمیشه روبروی آتشنشانی، کمربندی میانی(میدان نیایش)، قراملک، ارم (آخر ۴۲ متری بازارچه انقلاب)، زعفرانیه، مارالان و شنب غازان(خیابان دامپزشکی) توزیع می شود، افزود: ۹ ماشین سیار نیز در ادارات و کارخانه ها مرغ منجمد توزیع خواهند کرد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی با بیان اینکه مرغ مورد نیاز استان به میزان کافی تهیه و ذخیره سازی شده است و هیچگونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد، ادامه داد: توزیع مرغ منجمد تا زمان ایجاد تعادل و تنظیم بازار مرغ تداوم می یابد.

فتحی تاکید کرد: از ابتدای امسال و تا ۲۴ فروردین ماه، ۱۳۰۰ تن مرغ منجمد در سطح استان آذربایجان شرقی توزیع شده است.

فتحی افزود: همچنین برابر هماهنگی های به عمل آمده نسبت به تامین ۳۴ تن گوشت گرم گوساله و گوشت گرم گوسفندی تنظیم بازاری و توزیع آن در سطح استان در روزهای اخیر اقدام شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه