English

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی:

توزیع بیش از هزار تن کالای اساسی در آذربایجان شرقی

اکبر فتحی از اختصاص یک هزار و 37 تن برنج، شکر و گوشت منجمد برای برپایی آیین‌های ایام اربعین و صفر در استان خبر داد.

توزیع بیش از هزار تن کالای اساسی در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، اکبر فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی اظهار داشت: این اقلام از محل ذخایر راهبردی کالاهای اساسی به منظور تهیه و توزیع نذورات با قیمت‌های مصوب در اختیار هیئت‌های مذهبی، تکایا و دسته‌های سوگوار و موکب های حسینی قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه تخصیص اقلام فوق در هر شهرستان با هماهنگی اداره تبلیغات اسلامی آن شهرستان صورت می‌گیرد اظهار کرد: اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان مقدار تعیین شده از این کالا را به نمایندگانی که از سوی مدیریت جهاد کشاورزی و تبلیغات اسلامی شهرستان معرفی می‌شوند، تحویل خواهند داد.

وی اضافه کرد: در طرح عرضه کالاهای اساسی در ماه صفر 527 تن شکر و 467 تن برنج تایلندی در استان توزیع می شود که قیمت هر کیلوگرم برنج تایلندی ۱۱ هزار تومان و شکر ۱۸ هزار تومان تعیین شده است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: این کالاها از محل انبارهای اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان‌ تأمین شده و برنج‌های اختصاص یافته در کیسه‌های ۱۰ کیلویی و 40 کیلویی و شکرهای تخصیص داده شده در کیسه‌های ۵۰ کیلویی بسته‌بندی شده‌ و با قیمت‌های مصوب توزیع خواهند شد.

وی همچنین گفت: 43 تن گوشت منجمد از طریق شرکت پشتیبانی امور دام استان با قیمت‌های مصوب در اختیار هیئت‌های مذهبی، تکایا و دسته‌های سوگوار قرار می‌گیرد.

وی افزود: سومین مرحله توزیع اقلام اساسی که برای ایام اربعین و آخر صفر در نظر گرفته شده که توزیع آن آغاز شده است و در طول ایام اربعین حسینی تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

به گفته فتحی، در دو مرحله قبلی توزیع کالاهای اساسی مابین دسته های عزاداران حسینی برای ایام محرم و صفر مقدار 3 هزار تن برنج ، شکر و گوشت منجمد قرمز و گوشت منجمد مرغ با هماهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان توزیع شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه