English

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

رژیم صهیونیستی رو به انزوا و نابودی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: رژیم صهیونیستی رو به انزوا و نابودی است که می‌توان نابودی این رژیم جعلی را بیش از بیش احساس کرد.

رژیم صهیونیستی رو به انزوا و نابودی است

حجت الاسلام والمسلمین میکائیل اسکندری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج آذربایجان شرقی به مناسبت روز قدس اظهار کرد: به لطف خدا همه ساله در اکثر کشور های جهان آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را تحت عنوان روز قدس گرامی می‌دارند و از مردم فلسطین حمایت خود را اعلام می‌دارند. 

وی ادامه داد: روز جهانی قدس به تدبیر امام خمینی(ره) جهت حمایت از مردم مظلوم فلسطین که سالیان سال تحت ظلم رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی هستند تا مسلمین جهان هم صدا شوند و از این مظلومان حمایت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین اسکندری خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی روبه انزوا است و تاریخ نشان داده یهود در هیچ جای جهان بیش از ۸۰ سال دوام نیاورده است و شیطنت های اخیر نیز برای نجات از این گرفتاری ها است که از این راه نیز جواب نخواهند گرفت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تاکید کرد: امید است مردم عالم جهان و الخصوص مردم ایران اسلامی در روز قدس با حضور با شکوه خود حمایت از آرمان های فلسطین را به استکبار جهانی و به ویژه رژیم جعلی صهیونیستی نشان دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه