English

تمهیدات و محدودیت‌های ترافیکی روز قدس در تبریز

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان تبریز، محدودیت‌ها و تمهیدات ترافیکی انتظامی راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر تبریز را اعلام کرد.

تمهیدات و محدودیت‌های ترافیکی روز قدس در تبریز

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، سرهنگ هدایت جعفری در تشریح این خبر اظهارکرد: برابر اعلام شورای هماهنگی تبلیغات استان راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور در شهر تبریز برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: در روز جهانی قدس برابر اعلام مسیرهای راهپیمایی از میدان دانشسرا و خیابان فلسطین به سمت میدان نماز،از خاقانی به سمت حرمخانه ،از خیابان‌های ارتش-فردوسی و شریعتی به سمت ارک، میدان ساعت به سمت ارک و کلیه مسیرهای منتهی به چهار راه شریعتی و میدان قونقا محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد.

وی با بیان تمهیدات اعمال شده، گفت: از ساعت 12 شب، روز قبل، در صورت پارک وسایل نقلیه در مسیرهای اعلامی خودرو توسط جرثقیل به خیابان‌های حاشیه‌ای و مجاور انتقال و از حرکت خودروها در مسیرهای اعلام شده از ساعت 6 صبح روز جمعه، تا اتمام راهپیمایی جلوگیری خواهد شد.

جعفری از شهروندان و راهپیمایی کنندگان درخواست کرد: بصورت هماهنگ شده و از مسیرهای راهپیمایی خود را به سه راه طالقانی برسانند و از رها کردن خودرو در خیابان و ایجاد سد معبر برای سایرین جداً خودداری فرمائید.

وی در پایان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات هموطنان روزه دار، همکاری همشهریان قانونمند و رانندگان را جهت اجرای صحیح محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها با پلیس راهنمایی و رانندگی تبریر خواستار شد و تاکید کرد: همکاری شهروندان عزیز موجب برگزاری هرچه با شکوه‌تر راهپیمایی روز جهانی قدس خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه