English

امام جمعه شهرستان کلیبر تاکید کرد:

ضرورت حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس

امام جمعه شهرستان کلیبر بر ضرورت حضور حداکثری مردم این شهرستان در راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کرد.

ضرورت حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید سعید رشادی در جلسه هماهنگی روز جهانی قدس در شهرستان کلیبر گفت: حضور حداکثری در روز قدس برای آحاد مختلف مردم، مدیران و مسئولان ادارات و نهادها در این شهرستان بسیار ضروری است و باید این راهپیمایی باشکوه تر از همیشه برگزار شود.

وی با اشاره به توطئه‌های مختلف استکبار از آغاز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تا کنون افزود: همه این تحریم‌ها و فشار اقتصادی و… برای سست کردن اعتقادات و کمرنگ کردن حضور مردم در عرصه‌های ملی و بین المللی است که باید در برابر این مقابله‌ها و توطئه‌ها همیشه هوشیار و آماده باشیم. 

وی همچنین به تحولات اخیر در منطقه نیز اشاره کرد و گفت: هم اکنون ایران اسلامی در صحنه‌های بین المللی وضعیت حساسی دارد و حضور حداکثری مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب و خصوصا راهپیمایی روز قدس می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد.

رشادی حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز قدس را در این برهه از زمان بسیار مهم برشمرد و بیان کرد: این حضور حداکثری پشتوانه‌ای محکم برای انقلاب، نظام و دولت است.

امام جمعه کلیبر در پایان از آحاد مختلف مردم، مسئولان ادارات، آموزش و پرورش و… خواست با حضور حداکثری در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر مشت محکمی بر دهن یاوه گویی‌های استکبار و در راس آن‌ها اسرائیل و آمریکا بزنند.

فرماندار کلیبر نیز در این جلسه گفت: حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس علاوه بر اینکه یک وظیفه دینی و اعتقادی است، بلکه یکی از ارکان و آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران بوده که باید برای همیشه حفظ و زنده نگه داشته شود.

میر حسین بهادری افزود: ملت ایران اسلامی خصوصا مردم همیشه در صحنه شهرستان کلیبر نیز امسال پرشورتر از گذشته، از هر قشر و گروهی در راهپیمایی روز جهانی قدس حضوری حداکثری داشته و بار دیگر امید دشمنان را به یاس تبدیل خواهند کرد.

وی در ادامه با اشاره به موفقیت‌های بسیار چشمگیر جبهه مقاومت در مقابل گستاخی‌های اخیر رژیم صهیونیستی گفت: نام گذاری روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان پیامی الهی است که بر قلب امام راحل الهام گردید و در این دوران اهمیت این روز برای امت مسلمان به خوبی مشخص می‌باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه