English

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی:

بودجه پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی متناسب با عملکرد آن نیست

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی گفت: میزان بودجه ما متناسب با حجم برنامه‌های عملیاتی پارک نیست.

بودجه پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی متناسب با عملکرد آن نیست

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، عبدالرضا واعظی در بازدید  نمایندگان مردم میانه در مجلس شورای اسلامی از پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: بودجه پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی جوابگوی برنامه‌های پیش رو و نیاز اکوسیستم فناوری و نوآوری استان نیست.

وی خاطرنشان کرد: پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی رتبه پنجم کشور در تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان را دارد، ولی به لحاظ بودجه‌ای در رتبه یازدهم قرار دارد و کمیسیون تلفیق و سازمان برنامه‌ و بودجه افزایش بودجه مدنظر نمایندگان استان برای سال جاری را لحاظ نکرده‌اند.

 واعظی خاطرنشان کرد: پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی بر اساس ارزیابی‌های اخیر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پارک توسعه‌یافته و سطح یک است و فعالیت‌های چشمگیری با سرعت در این پارک در حال انجام است که در صورت تأمین اعتبار به‌صورت بهتر می‌توان از اکوسیستم فناوری و نوآوری استان و شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت کرد.

وی بیان کرد: پارک علم و فناوری استان بیشترین گستردگی مراکز رشد و نوآوری را در شهرستان‌های استان دارد و از طرق مختلف به دنبال جذب اعتبار برای توسعه فعالیت شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان در سطح استان هستیم.

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی گفت: شرکت‌های توانمندی در شهرستان میانه در حال فعالیت هستند و تقویت و تجهیز مرکز رشد موجود، مرمت و بازسازی دو سوله متعلق به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای برای ایجاد فضای کارگاهی تولید نیمه‌صنعتی و صنعتی دانش‌بنیان و راه‌اندازی کارخانه نوآوری میانه در شهرستان میانه از برنامه‌های این پارک در سال جاری برای تقویت اکوسیستم فناوری و نوآوری  است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی