English

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی:

ضرورت توسعه کیفی مراکز رشد و نوآوری پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی بر ضرورت توسعه‌ی کیفی مراکز رشد و نوآوری پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی تأکید کرد.

ضرورت توسعه کیفی مراکز رشد و نوآوری پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، عبدالرضا واعظی در مراسم تکریم و معارفه معاون فناوری و نوآوری و مدیر امور اداری پارک علم و فناوری استان اظهار داشت: در سه سال گذشته مراکز رشد و نوآوری استان از هفت مرکز به ۲۰ مرکز افزایش پیداکرده است و اکنون باید این مراکز از منظر کیفی نیز بیش‌ازپیش توسعه یابند.

وی، از معاون جدید فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری درخواست کرد، ارتباط مؤثر پارک با صنایع و دستگاه‌های اجرایی بیش‌ازپیش ارتقا یابد و تعداد واحدهای تحقیق و توسعه صنایع مستقر در پارک نیز افزایش یابد.

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی همچنین تعامل سازنده با دانشگاه‌های استان و فراهم کردن امکان حمایت از مراکز رشد دانشگاهی را از دیگر برنامه‌های اولویت‌دار برای این معاونت عنوان کرد.

واعظی بیان کرد: باید تلاش بیشتری برای ترغیب بخش خصوصی جهت ورود به حوزه‌ی فناوری و سرمایه‌گذاری در محصولات دانش‌بنیان و تعامل حداکثری با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق‌های پژوهش و فناوری برای حمایت مالی از واحدهای فناور انجام شود.

وی در حوزه‌ی امور اداری نیز خواستار برگزاری دوره‌های آموزشی اختصاصی و عمومی برای واحدهای مختلف پارک علم و فناوری استان شد.

واعظی با تأکید بر اصلاح نظام بهره‌وری کارکنان در پارک علم و فناوری از مدیر جدید امور اداری پارک درخواست کرد تا با افزایش تعاملات، امور رفاهی کارکنان ارتقا یابد.

گفتنی است؛ در این آیین سید رضا دامادی به‌عنوان معاون فناوری و نوآوری و مینا سیفی به‌عنوان مدیر امور اداری پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی معرفی و از زحمات غلامرضا کیانی و محمد شاهرودی تجلیل شد.

سید رضا دامادی، عضو هیئت‌علمی دانشگاه تبریز و استادیار گروه مهندسی مواد این دانشگاه است و پیش از این مدیرعاملی هلدینگ دانش‌بنیان ساتکو را بر عهده داشته است.

مینا سیفی نیز پیش از این مسئولیت، سابقه کارشناسی امور اداری و دپارتمان بازاریابی و تجاری‌سازی پارک علم و فناوری را بر عهده داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه