English

کشف ۳۳ میلیاردی پلیس آذربایجان‌شرقی در طرح مقابله با محتکران

فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی در اجرای طرح‌های ضربتی مقابله با احتکار و قاچاق کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم، از کشف بیش از 234 تن‌ انوع اقلام قاچاق، احتکار شده‌ و خارج از شبکه در چند روز گذشته خبر داد.

 کشف ۳۳ میلیاردی پلیس آذربایجان‌شرقی در طرح مقابله با محتکران

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، سردار حسین عبدی با اشاره به شناسایی و دستگیری محتکران کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم، اظهار داشت: با دستور ویژه فرمانده کل انتظامی برای اجرای  طرح‌های ضربتی  مقابله با احتکار‌ و قاچاق کالاهای  اساسی و مورد نیاز مردم، شناسایی و دستگیری محتکران کالاهای اساسی، طی روزهای گذشته آغاز شده و این روند با قوت ادامه دارد. 

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی بیان کرد: طی چند روز گذشته و با اجرای طرح‌های ضربتی پلیس توسط همکارانم در سراسر استان برای بازدید از انبارها، شناسایی و دستگیری  محتکران، بیش از ‌70 تن آرد، 65  تن روغن خوراکی، 19 تن ماکارونی، 16 تن شکر، 13 تن حبوبات، 11 تن برنج و 9 تن گندم و 34  تن نهاده دامی‌ احتکاری کشف گردید که ارزش آن ها بیش از 33 میلیارد ریال برآورده شده است.

وی در ادامه افزود: علاوه بر مواد خوراکی احتکار شده، بیش از 2000 لیتر مواد شوینده، 10 تن کود شیمیایی و حدود 2 میلیون عدد تجهیزات پزشکی قاچاق در عملیات‌های مختلف کشف شده است.

=

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه