English

رئیس سازمان صمت استان خبر داد:

آغاز طرح ویژه کنترل گلوگاه‌های توزیع کالاهای اساسی در آذربایجان شرقی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از آغاز طرح بزرگ ویژه نظارتی کنترل مراکز عمده توزیع، انبارها و شرکت‌های پخش و در واقع گلوگاه‌های مهم توزیع کالاهای اساسی و مهم در استان خبر داد.

آغاز طرح ویژه کنترل گلوگاه‌های توزیع کالاهای اساسی در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، صابر پرنیان اظهار داشت: طرح ویژه نظارتی در قالب ۵۰ اکیپ در تبریز و ۴۰ اکیپ در شهرستان‌های استان با پشتیبانی بالغ بر ۲۰۰ نفر از کارشناسان سازمان‌های صمت، تعزیرات حکومتی، شرکت شهرک‌های صنعتی و اتاق اصناف از صبح امروز آغاز شد.

وی تاکید کرد: این طرح نظارتی بزرگترین طرح نظارتی استان است که در هیچ مقطعی در این سطح و با این وسعت انجام نشده است.

رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی ادامه داد: طبق هماهنگی‌های انجام گرفته، قضات تعزیرات حکومتی نیز در کنار بازرسان حاضر بوده و در صورت مشاهده تخلف، همزمان تشکیل پرونده در محل انجام می‌گیرد.

پرنیان تصریح کرد: عدم عرضه کالاهای اساسی در هریک از واحدهای صنفی موجود در حلقه زنجیره تامین، توزیع و عرضه احتکار محسوب می‌شود.

وی با اشاره به این‌که پیش از این موضوع‌های مرتبط با تخلفات صنفی به همه شرکت‌های پخش و فروشگاه‌های زنجیره‌ای اعلام شده است، اظهار کرد: بهره مندی از سامانه‌های جامع تجارت و انبار و مراکز نگهداری کالا، ملاک عمل بازرسان در این طرح نظارتی ویژه خواهد بود.

 وی گفت: ضروری است هر یک از واحدهای صنفی اعم از بنکداران و خرده فروشان نسبت به درج اطلاعات خود در سامانه جامع تجارت و دریافت کد نقش اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه