English

نماینده مردم سراب در مجلس:

ایجاد مرکز انتقال خون در شهرستان سراب نهایی می شود

نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد مرکز انتقال خون در شهرستان سراب نهایی می شود.

ایجاد مرکز انتقال خون در شهرستان سراب نهایی می شود

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، یوسف داودی در کارگروه توسعه حوزه سلامت که با موضوع ایجاد مرکز انتقال خون در سراب با حضور مدیرکل سازمان انتقال خون استان برگزار شد اظهار داشت: به زودی مرکز انتقال خون در ساختمان پیش بینی شده شروع به فعالیت خواهد کرد.

نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی گفت: در نخستین گام در روزهای مشخص شده اخذ خون از داوطلبان صورت خواهد گرفت و در صورت استقبال اهالی و مشارکت در این امر خیر و انسانی با توسعه این مرکز بانک خون سراب با جذب نیروی تخصصی مورد نیاز فعالیت خود را گسترده‌تر کرده و شهرهای همجوار را نیز پوشش خواهد داد.

این گزارش حاکی است با اخذ دستور از مقام عالی وزارت و پی نوشت صریح به درخواست نماینده سراب مقدمات و بسترسازی‌های لازم از طرف دانشکده علوم پزشکی سراب صورت گرفته و این مطالبه عمومی مردم با اولویت از طرف نماینده مردم پیگیری و منجر به نتیجه برای منطقه شد.

علی رسولی مدیرکل انتقال خون استان نیز در این جلسه با اشاره به ضرورت فرهنگ سازی در اهدای خون و تلاش برای مشارکت گسترده مردم در این امر خیر تصریح کرد: در نخستین قدم با تجهیز مکان پیش بینی شده و آموزش نیروی انسانی و تخصصی مورد نیاز، در روزهای ثابتی خون گیری به عمل خواهد آمد.

اکبر نادی رئیس دانشکده علوم پزشکی سراب نیز در این نشست از نقش سازنده و تأثیرگذار نماینده سراب در پیگیری و تلاش بر تعالی و تحول مثبت در حوزه سلامت قدردانی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه