English

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی:

۵۸۴ واحد تولیدی و صنعتی جدید در مرحله ساخت و تجهیز در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی، گفت: ۵۸۴ واحد تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تبریز در حال ساخت و ساز و تجهیز می‌باشند، این واحد‌ها در زون های مختلف هستند که با بهره برداری از آن‌ها برای بسیاری از جوانان این استان زمینه اشتغال بوجود خواهد شد.

۵۸۴ واحد تولیدی و صنعتی جدید در مرحله ساخت و تجهیز در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، سید مرتضی نیرومند در دیدار با فرماندار تبریز اظهار داشت: در شهرک‌ها و نواحی صنعتی شهرستان تبریز ۶۹۱ واحد تولیدی، صنعتی به بهره‌برداری رسیده که ۸ هزار و ۵۳۷ نفر مشغول کار هستند.

وی گفت: آذربایجان‌شرقی دارای ۵۶ شهرک و ناحیه صنعتی می‌باشد که از این تعداد ۴۸ شهرک و ناحیه صنعتی در حال بهره‌برداری (واگذاری زمین) می‌باشد و از این تعداد شهرستان تبریز دارای ۵ شهرک و ناحیه صنعتی است.

نیرومند افزود: ۶۹۱ واحد تولیدی در این شهرک‌ها و نواحی صنعتی به بهره‌برداری رسیده که از این تعداد ۶۶۷ واحد فعال هستند و مابقی نیز به دنبال باز گشت به چرخه تولید هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی ، یادآور شد: از جمله راه‌حل‌ برای رفع بیکاری، حمایت از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران هستند که کارآفرینی، راهکاری برای رفع معضل بیکاری در جوانان می‌باشد که شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی به‌عنوان تامین‌کننده و تسهیل‌کننده زیرساخت تولید در استان برای توسعه سرمایه‌گذاری‌های مشروع با هدف ایجاد اشتغال  و تولید حمایت است.

نیرومنداسکویی با اشاره به زمینه‌سازی اشتغال جوانان بیان داشت: ۵۸۴ واحد تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تبریز در حال ساخت و ساز و تجهیز می‌باشند، این واحد‌ها در زون‌های مختلف هستند که با بهره‌برداری از آنها برای بسیاری از جوانان این استان زمینه اشتغال به‌وجود خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه